🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15375.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پلتفرم «بوف» بازار، برای رسیدگی بهتر به درخواست‌های توسعه‌دهندگان

کافه بازار با هدف رسیدگی بهتر به درخواست‌های توسعه دهندگان جهت رفع باگ یا اضافه کردن قابلیت‌های جدید به پیشخان بازار، از پلتفرم «بوف» رونمایی کرد تا فرآیند بهبود پنل توسعه‌دهندگان با مشارکت مستقیم آن‌ها ...

کافه بازار با هدف رسیدگی بهتر به درخواست‌های توسعه دهندگان جهت رفع باگ یا اضافه کردن قابلیت‌های جدید به پیشخان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - بازار، از پلتفرم «بوف» رونمایی کرد تا فرآیند بهبود پنل توسعه‌دهندگان با مشارکت مستقیم آن‌ها و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - هرچه بهتر پیش رود.

تا پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - از این، دولوپرها برای ثبت درخواست و پیشنهادها یا گزارش یک مشکل در پنل توسعه‌دهندگان بایستی از تیکت‌های پشتیبانی استفاده می‌کردند اما اکنون با آغاز به کار پلتفرم بوف، بازار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - ارتباط موثرتری را با توسعه‌دهندگان فعال در این استور اندرویدی خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان

ویژگی‌های بوف

اکنون دولوپرها می‌توانند از طریق بوف، قابلیت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - مورد نیاز خود را درخواست دهند و وضعیت رسیدگی به آن را نیز مستقیما پیگیری کنند. این درخواست‌ها براساس اهمیت، امکان‌پذیری و امتیازی که از سایر توسعه‌دهندگان دریافت می‌کنند در فهرست رسیدگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - قرار می‌گیرند.

با این امکان، افزون‌ بر این‌که دولوپرها درخواست‌ها و گزارش‌های خود را با دیگران به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - اشتراک می‌گذارند، از خواسته‌ها و پیشنهادهای توسعه‌دهندگان دیگر نیز باخبر می‌شوند و درباره آن‌ها نظر می‌دهند.

همچنین می‌توان با نشان‌کردن درخواست‌ها و گزارش‌ها از وضعیت به‌روزرسانی آن‌ها از طریق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - ایمیلی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - برای دولوپر ارسال می‌شود، آگاه شد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - طریق بوف هر زمان که بخواهند از فرآیند توسعه پیشخان و جزئیات آن باخبر شوند. قابلیت‌هایی که در حال پیاده‌سازی هستند، قابلیت‌هایی که پیاده‌سازی آنها تمام شده و قابلیت‌هایی که در آینده قرار است پیاده‌سازی شوند، همگی با جزئیات در این بخش به آن‌ها نمایش داده می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان

هم‌افزایی توسعه‌دهندگان

با راه‌اندازی بوف، تیم فنی بازار از زاویه دید دولوپرها به مشکلات موجود پی خواهد برد و برای برطرف‌کردن آن‌ها اقدام خواهد کرد تا محصولی بهینه به توسعه‌دهندگان ارائه دهد.

«صدرا علی آبادی»، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، با بیان این که در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز آن‌ها را با سرعت بیشتری بشنویم به اهمیت مشارکت توسعه‌دهندگان در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار اشاره - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان - کرد و گفت: «بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گیلان استان گیلان

او همچنین با انتشار توییتی به ثبت 70 درخواست قابلیت جدید توسط توسعه‌دهندگان پس از فعال کردن بوف در پیشخان بازار اشاره کرد و شنیدن نظرات دولوپرهایی که پیش از این کمتر فرصت حرف زدن با آن‌ها را داشته‌اند را از مزیت‌های این پلتفرم دانست.

مدیران بازار معتقدند فعالیت توسعه‌دهندگان در بوف و ثبت نظرات‌شان سبب خواهد شد تا محصولی بهتر در دسترس‌شان قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone