🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15376.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۳۰۰ پردازنده استخراج رمزارز انویدیا در هنگ‌کنگ توقیف شد

مقامات هنگ کنگ ظاهرا بیش از ۳۰۰ پردازنده استخراج رمزارز 30HX شرکت انویدیا را توقیف کرده‌اند. فعلا دلیل اصلی توقیف این محموله اعلام نشده اما این اقدام احتمالا در راستای تلاش‌های دولت هنگ کنگ برای ...

مقامات هنگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - کنگ ظاهرا بیش از ۳۰۰ پردازنده استخراج رمزارز 30HX شرکت انویدیا را توقیف کرده‌اند. فعلا دلیل اصلی توقیف این محموله اعلام نشده اما این اقدام - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - احتمالا در راستای تلاش‌های دولت هنگ کنگ برای توقف استخراج غیرقانونی رمزارز در این منطقه بوده است.

به گزارش رسانه چینی MyDrivers، تصویر زیر ظاهرا مجموعه‌ای شامل صد پردازنده استخراج رمزارز 30HX را نشان می‌دهد که توسط پلیس توقیف شده است. این محموله به صورت قاچاقی در مسیر ارسال به مزرعه‌های استخراج رمزارزها بوده. دولت هنگ کنگ در پی جلوگیری از استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال و خرده‌فروشی این دستگاه‌هاست.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان

انویدیا در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - ماه فوریه از پردازنده‌های اختصاصی استخراج ارز دیجیتال رونمایی کرد تا نیاز ماینرهای اتریوم را تامین کند و در عین حال کارت‌های گرافیگ گیمینگ را برای گیمرها محفوظ بدارد. بررسی درایور این پردازنده‌های جدید نشان داد که کارت‌های سری CMP HX در واقع بر اساس آخرین معماری Turing ساخته شده و البته تغییراتی داشته تا نتواند پردازش‌های گرافیکی را انجام دهد. مدلی که در این محموله توقیف شده CMP 30HX است که ظاهرا نسخه‌ای از GTX 1660 SUPER بوده و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - نرخ هش اتریوم آن حداکثر به ۲۶ مگاهرتز بر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - ثانیه می‌رسد.

انویدیا همزمان با معرفی پردازنده‌های سری CMP HX اعلام کرد که توان ماینینگ کارت‌های گرافیک RTX 3060 را کاهش می‌دهد تا مانع از خرید این محصولات توسط ماینرها شود. این شرکت گفته بود گرافیک جدید آن‌ها به محض شناسایی الگوریتم‌های استخراج اتریوم می‌تواند نرخ هش RTX 3060 را تا حدود ۵۰ درصد کاهش دهد. با این حال، این شرکت ماه پیش آپدیت داخلی جدیدی را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد که محدودیت نرخ هش RTX 3060 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - حذف می‌کرد.

انویدیا کارت‌های گرافیک قدرتمند خود را با فناوری هوش مصنوعی با هدف استفاده توسط گیمرها به بازار عرضه می‌کرد، اما همین چیپست‌ها عموما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - در بازار توسط ماینرها برای استخراج اتریوم به کار برده می‌شدند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اسالم استان گیلان - این اتفاق باعث شد این شرکت دست به عرضه پردازنده‌های مخصوص استخراج رمزارزها بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone