🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31021.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هکر‌ها با بهره‌مندی از کد مخرب NSA موفق شدند به ده‌ها هزار روتر نفوذ کنند

به نظر می‌رسد هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از کد‌های مخرب مایکروسافت -که سال گذشته پس از کش و قوس با آژانس امنیت ملی ایالات متحده به صورت عمومی در اختیار همه قرار گرفته بود- به ...

به نظر می‌رسد هکر‌ها توانسته‌اند با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - استفاده از کد‌های مخرب مایکروسافت -که سال گذشته پس از کش و قوس با آژانس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - امنیت ملی ایالات متحده به صورت عمومی در اختیار همه قرار گرفته بود- به حدود ۴۵ هزار روتر در سرتاسر دنیا نفوذ داشته باشند.

ارائه دهنده‌ی خدمات ابری و انتقال دهنده‌ی شبکه‌ای محتوا یعنی شرکت آکامای روز پنجشنبه در یک پست اعلام کرد که مهاجمینی که زیرساخت‌های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - آسیب پذیر UPnP را هدف قرار داده بودند موفق شده‌اند به ده‌ها هزار روتر نفوذ داشته باشند.

UPnP یک پروتکل معروف به شمار می‌رود که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد در یک شبکه‌ی محلی دستگاه‌های دیگر متصل شده به شبکه را شناسایی کنند. آکامای گزارش داده که از بین ۳.۵ میلیون دستگاه، حدود ۸ درصدشان از نسخه‌ی آسیب پذیر UPnP استفاده می‌کردند.

پروتکل UPnP به دفعات در گذشته نیز مورد حمله‌ی مهاجمین قرار گرفته است. عموما از طریق در معرض نمایش قرار دادن دستگاه‌هایی از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - اینترنت که تنها باید به صورت محلی نمایش داده شوند. آکامای گزارش داد که تابستان گذشته، UPnP توسط هکر‌ها مورد استفاده قرار گرفت تا بتوانند ترافیک‌ها را در یک سوء استفاده‌ی هماهنگ شده و گسترده، پنهان کنند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران

 

حمله‌ی جدید که پورت ۱۳۹ و ۴۴۵ را هدف قرار داده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - بود از EternalBlue استفاده می‌کرد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - این کد مخرب توسط NSA ایجاد و توسعه داده شده بود اما توسط گروهی از هکر‌ها به نام Shadow Brokers در دسترس همگان قرار گرفت. کمی بعد از این کد مخرب در چند حمله‌ی دیگر نیز استفاده شد.

دو هفته پیش، وبسایت آرس تکنیکا به صورت جزئی نشان داد که چگونه ۱۰۰ هزار بات نت روتر تولید شده است. این آلودگی عظیم توسط نت لب 360 پیدا شد.

متاسفانه محققین نتوانستند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - اعلام کنند که به طور دقیق چه اتفاقی برای این ۴۵ هزار روتر آلوده خواهد افتاد. اما یک حمله‌ی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر شهسوار استان مازندران - موفق بنابر اعلام محققین می‌تواند منجر به حمله‌ی بدافزار‌ها و ایجاد چنین امکانی شود. همچنین احتمال ماندگاری مداوم این آلودگی در شبکه نیز وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone