🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32108.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ماجرای یک تومور مغزی که از قطب جنوب سر در آورد

سال گذشته میلادی سیمونه گیرتز (یوتیوبر، مخترع و خالق ربات های عجیب و غریب) تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت تا پزشکان تومور خوش خیم نسبتا بزرگی که در سرش رشد کرده بود را در ...

سال گذشته میلادی سیمونه گیرتز (یوتیوبر، مخترع و خالق ربات های عجیب و غریب) تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت تا پزشکان تومور خوش خیم نسبتا بزرگی که در سرش رشد کرده بود را در بیاورند. البته در این عمل پزشکان موفق به خارج کردن کل بافت تومور خوش خیم او نشدند اما خود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - عمل موفقیت آمیز بود.

مدت زمان زیادی از این عمل جراحی نمی گذشت که گیرتز متوجه شد یکی از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - دوستانش عازم قطب جنوب شده و به ناگهان تصمیم گرفت که تومور مغزی خوش خیم خود به نام «برایان» را نیز همراه او به این سفر بفرستد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان

نتیجه چه بود؟ عکسی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - فوق العاده از تومور مغزی او روی اسلاید میکروسکوپ که درون یخچالی بزرگ به نام قطب جنوب خودنمایی می کرد و همانطور که انتظار می رفت آن تصویر پربیننده شد و تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - به حال بالغ بر ۳۵ هزار مرتبه لایک شده است.

تصویر تومور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - مغزی گیرتز تاکنون ۳۵ هزار مرتبه دیده شده

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این تصویر به لطف سفر آریل والدمن (داستان نویس علمی) به قطب جنوب خلق شد. او در واقع عازم این سفر پرمخاطره شده بود تا به مطالعه گونه خاصی از جانوران میکروسکوپی در آن منطقه بپردازد و در ادامه گیرتز از او میخواهد که تومور مغزی خوش خیم او را هم همراه ببرد.

والدمن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - صفحه توییتر خود در رابطه با این ماجراجویی نوشت:

این تومور را دوماه پیش به قطب بردم و جالب ترین لطفی بود که میتوانستم در حق کسی انجام دهم.

این مخترع که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - اصلیتی سوئدی دارد و هم اکنون در سانفرانسیسکو آمریکا سکونت دارد نخستین بار با ساخت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - ربات های عجیب و غریب در یوتیوب به شهرت رسید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - که از آن جمله - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - میتوان به رباتی اشاره کرد که صبحانه را برای صاحبش آماده می کند.

او در یوتیوب لقب ملکه ربات های بد و مادر اختراع های وحشتناک را به خود داده است. اولین ویدیوی سیمونه در سال ۲۰۱۵ با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گیلان استان گیلان - نام «ربات بد» در یوتیوب منتشر شد و آنقدر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت که بالغ بر ۱.۵ میلیون فالوور را برای او جذب کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone