🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44180.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ یک هدست Gear VR مستقل از موبایل با نمایشگر 2000ppi می سازد

همانطور که می دانید در حال حاضر برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی سامسونگ، باید یکی از موبایل های پرچمدار این شرکت را نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید با استفاده از نمایشگر ...

همانطور که می دانید در حال حاضر برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی سامسونگ، باید یکی از موبایل های پرچمدار این شرکت را نیز در اختیار داشته باشید تا بتوانید با استفاده از نمایشگر آن، محتوای مورد نظر خود را تماشا کنید.

اما بر اساس اخباری که اخیراً منتشر شده، کمپانی کره ای قصد دارد مدل جدیدی از هدست های «Gear VR» خود را با نمایشگر اختصاصی OLED و تراکم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پیکسلی 2000ppi - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - روانه بازار کند.

برای مقایسه بد نیست بدانید که تراکم پیکسلی نمایشگر هدست «Oculus Rift» برابر 460ppi بوده و این رقم برای جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، معادل 570 و 529 پیکسل در اینچ مربع است.

با افزایش رزولوشن تصویر، مشکل سرگیجه و تهوع کاهش می یابد

به عقیده سامسونگ، افزایش رزولوشن نمایشگر به بهبود تجربه کاربری کمک کرده و از آنجایی که تصاویر در این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالت واقعی تر به نظر می رسند، مشکل تهوع در کاربران کاهش چشمگیری خواهد یافت. در واقع با عبور از مرز 1000ppi، مسائل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مربوط به تطبیق با محیط و درک واقعیت از بین رفته و دیگر احتمال ابتلا به سرگیجه وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که هنوز خبری از تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی مستقل سامسونگ در دست نیست اما این محصول به احتمال زیاد، سال آینده و همراه با پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اس 9 به بازار معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آراسته نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، یکی از مشکلاتی که ممکنه در مایکروفر استیل البرز MS251 پیش بیاد، عدم گرم شدن مواد داخلش به صورت مساوی هست. این مشکل معمولا به دلیل خرابی یا کثیفی در داخل مایکروفر ایجاد میشه. برای تعمیر این مشکل در شهر اسلام آباد غرب، میتونید به منطقه شهرک مشاغل فنی مراجعه کنید. بسیاری از تعمیرکاران در این منطقه با تخصص در این حوزه فعالیت میکنن و میتونن بهتون کمک کنن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone