🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44183.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دعوای بی پایان اپل و کوالکام؛ شکایت دیگری توسط اپل تسلیم دادگاه شد

به نظر می رسد که دعواهای حقوقی میان اپل و کوالکام تمامی ندارد و اخیراً اهالی کوپرتینو شکایت تازه ای را علیه شرکت چیپ سازی نامدار تسیلم دادگاه کرده اند. گفتنی است درگیری ها از ...

به نظر می رسد که دعواهای حقوقی میان اپل و کوالکام تمامی ندارد و اخیراً - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اهالی کوپرتینو شکایت تازه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای را علیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شرکت چیپ سازی نامدار تسیلم دادگاه کرده اند.

گفتنی است درگیری ها از جایی شروع شد که اپل از شرکت کوالکام به دلیل ممانعت از پرداخت یک میلیارد دلارش شکایت کرد که پس از آن با ثبت شکواییه هایی از جانب کمپانی چیپ سازی ادامه یافت.

امروز اپل بار دیگر به کوالکام هجوم برده و مدعی شده که مبالغ دریافت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توافق نامه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های مربوط به حق امتیازها که میان دو کمپانی به امضا رسیده، بدون دلیل و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - غیر قانونی است.

اپل مدعی شده که نحوه بیزینس کوالکام غیر قانونی است

این گونه که به نظر می رسد کوالکام پیش از آنکه چیپ هایش را به دیگر شرکت های حوزه فناوری بفروشد، آنها را مجبور به امضای قراردادهایی مرتبط با حق امتیاز اختراع هایش می کند. این بدان معناست که کمپانی ساکن سان دیگو هم از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فروش چیپ ها پول به جیب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می زند و هم مبالغی را در ازای فروش هر دستگاه مجهز به چیپ هایش، دریافت می کند.

از این رو اپل از دادگاه خواسته تا کوالکام را مجبور سازد که تنها در ازای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فروش چیپ ها و یا امضای قراردادهای حق امتیاز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اختراعاتش، شرکت ها را مجبور به پرداخت هزینه کند.

همچنین باید گفت اهالی کوپرتینو از دادگاه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تقاضا کرده اند که شکایت های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - صورت گرفته توسط کوالکام علیه کمپانی های سازنده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محصولاتشان نظیر فاکسکان را متوقف کند. به گفته تیم کوک این دعوای حقوقی می بایست تنها میان اپل و شرکت چیپ سازی کوالکام باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone