🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33231.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موسس واتساپ نگران است که حریم خصوصی مردم را به فیسبوک فروخته باشد

طی مصاحبه ای که اخیرا با هم موسس واتس اپ، برایان اکتون برگزار شد وی گفت که احساس می کند با فروش این پیام رسان به فیسبوک، در واقع حریم خصوصی کاربران را فروخته است. ...

طی مصاحبه ای که اخیرا با هم موسس واتس اپ، برایان اکتون برگزار شد وی گفت که احساس می کند با فروش این پیام رسان به فیسبوک، در واقع حریم خصوصی کاربران را فروخته است. در سال 2014 بود که فیسبوک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - واتس اپ را به مبلغ حیرت انگیز 22 میلیارد دلار خرید. بعد از نهایی شدن قرارداد، اکتون بارها از تاثیری که فیسبوک بر واتس اپ گذاشته ابراز ناخشنودی کرده است.

اکتون به نشریه فوربز می گوید که با مدیران فیسبوک اختلاف نظرهای فراوان در زمینه راه های کسب درآمد از واتس اپ دارد. البته برایان اکتون تنها کسی نیست که چنین نظری دارد و یان کوم، موسس دیگر واتس اپ هم با مدل تجاری تبلیغات هدف گذاری شده فیسبوک مخالف بوده است. مدل تبلیغاتی فیسبوک به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد از اطلاعات شخصی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - راستی هدف گذاری مخاطبانی خاص استفاده کنند. گفتنی است که این اختلافات در نهایت بالا گرفت و به جدایی اکتون از واتس اپ در سال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - 2017 و سپس جدایی یان کوم منجر شد.

فیسبوک هنوز پاسخی رسمی به صحبت های اکتون نشان نداده اما دیوید مارکوس، یکی از مدیران ارشد فیسبوک اخیراً نوشت:

ساختار سازمانی متفاوت و فضای شخصی بیشتری نسبت به هرکس دیگر در اختیار موسسان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - واتس اپ قرار داده شده بود. به نظرم حمله به شرکتی که تو را میلیاردر کرد و بالهایش را گشود و برای سال ها از تو محافظت کرد کاری بی کلاس است.

پس از این اکتون مجدداً نوشت: «من حریم شخصی کاربرانم را به سودی عظیم تر فروختم. من تصمیمی گرفتم و سازش کردم. و حالا هر روز با آن تصمیم زندگی می کنم».ناگفته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - نماند که رسوایی کمبریج آنالیتیکا بهایی سنگین برای فیسبوک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - همراه داشت و احتمالاً - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - این کمپانی تصمیم می گیرد که به صورت رسمی وارد چنین مجادله ای که بازهم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مریوان استان کردستان - بر سر حریم شخصی کاربران است نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone