🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33225.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس ممکن است سلاح‌های نظامی به فضا ارسال کند

اسپیس اکس اعلام کرده که مشکلی برای ارسال سلاح‌های نظامی به فضا ندارد، البته تا زمانی که هدف دفاع از کشور ایالات متحده آمریکا باشد. «گویین شاتول»، از روسای اسپیس اکس که ۵۴ ساله است ...

اسپیس اکس اعلام کرده که مشکلی برای ارسال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - سلاح‌های نظامی به فضا ندارد، البته تا زمانی که هدف دفاع از کشور ایالات متحده آمریکا باشد.

«گویین شاتول»، از روسای اسپیس اکس که ۵۴ ساله است اعلام کرده که موشک BFR می‌تواند به عنوان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - وسیله‌ای برای حمل سلاح‌های نظامی مورد استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - بگیرد. این راکت توانایی نیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - دور چرخیدن به دور کره‌ی زمین در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه را دارد.

شاتول این موضوع را تایید کرده که شرکت اسپیس اکس علاقمند است تا این موشک را سال ۲۰۲۰ برای اولین بار به بهره‌برداری برساند. در ادامه ماموریت‌هایی در کره‌ی ماه و مریخ خواهد داشت که به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ انجام خواهد پذیرفت.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران

در طی یک سخنرانی که شاتول در مریلند داشت، سوالاتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - راجع به فعالیت نظامی اسپیس اکس مطرح شد.

این شرکت تا امروز در بسیاری از موارد نظامی شرکت داشته، مثل ارسال ماهواره‌های فوق سری برای نیروی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - دریایی آمریکا، نیروی هوایی آمریکا، سازمان سیا و همچنین NSA.

وقتی از شاتول راجع به ارسال سلاح‌های نظامی به فضا پرسیده شد، او کمی متعجب شد و اعلام کرد که «تا به حال با چنین سوالی مواجه نشده بود».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشتاسب نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ میشه بگید تعمیرگاه شما لمتر رامسر سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در لمتر شهر رامسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone