🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33224.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آکیلس و VRHealth درد بیماران مبتلا به سرطان را با واقعیت مجازی تسکین می‌دهند

رویه های پزشکی رایج گاهی از اوقات می توانند بسیار استرس زا و تکان دهنده باشند اما آکیلس در همکاری تازه اش با VRHealth قصد دارد از هدست های واقعیت مجازی برای تسکین بیماران استفاده ...

رویه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های پزشکی رایج گاهی از اوقات می توانند بسیار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استرس زا و تکان دهنده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باشند اما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آکیلس در همکاری تازه اش با VRHealth - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قصد دارد از هدست های واقعیت مجازی برای تسکین بیماران استفاده کند. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در جریان رویداد آکیلس کانکت 5 شب گذشته، این دو کمپانی اعلام کردند که از سخت افزارهای آکیلس گو و ریفت برای تسکین درد مادران در حال زایمان، بیمارانی که شیمی درمانی می شوند و نیز بیمارانی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که یک عمل جراحی در پیش دارند استفاده می کنند.

اگرچه قرار دادن هدستی با تصویر یک ساحل دل انگیز در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محیط واقعیت مجازی روی سر بیماران راه حلی بسیار آسان به نظر می رسد، نرم افزار VRHeath طراحی شده تا تجربه ای مطابق با استانداردهای پزشکی در اختیار کاربر بگذارد. در حال حاضر سه گزینه برای پیش خرید از سوی مراکز درمانی و دیگر مشتریان ارائه شده است:

  • یک پلتفرم مدیریت درد مبتنی بر آکیلس گو برای بیمارستان ها که طراحی شده تا با جلوه های دیداری، حواس شخص را از شیمی درمانی و دیگر معالجات دردآور پرت کند. این پلتفرم با قیمت 699 دلار به ازای هدست گو و تبلتی مخصوص فروخته می شود و هزینه اشتراک ماهانه آن بسته به نیاز کاربر 89 دلار خواهد بود.
  • ورژنی دیگر از پلتفرم مدیریت درد که برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده خانگی طراحی شده و آکیلس گو را همراه با اشتراکی که ماهانه 5 دلار هزینه دارد در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • یک اپلیکیشن Go که تمرینات سلامت ذهن و مدیتیشن را شامل می شود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و بر سلامتی شخص متمرکز است.

گذشته از تجربه ای که بیمار به دست می آورد، نرم افزار VRHealth تست های شناختی و ابزارهای ارزیابی روان شناختی را نیز ارائه می کند که در کنار الگوریتم های آماری به ارزیابی محلی یا از راه دور شخص بیمار کمک می کنند. تمام اطلاعات به صورت همزمان به پورتالی منتقل می شوند که از سوی پزشکان حرفه ای، بیماران و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حتی حامیان بیماران قابل دسترسی هستند. VRHealth می گوید که راهکارش از همین حالا در 30 مرکز درمانی در سراسر ایالات متحده به کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone