🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33223.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لوکاس فیلم تجربه واقعیت مجازی جدیدی با محوریت دارت ویدر می‌سازد

دارت ویدر قرار است به دنیای واقعیت مجازی بیاید؛ هرچه نباشد او به پوشیدن نقابی سنگین وزن و نه چندان خوش منظر عادت دارد. آکیلس، بازوی واقعیت مجازی فیسبوک شب گذشته مراسم سالانه آکیلس کانکت ...

دارت ویدر قرار است به دنیای واقعیت مجازی بیاید؛ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - هرچه نباشد او به پوشیدن نقابی سنگین وزن و نه چندان خوش منظر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - عادت دارد. آکیلس، بازوی واقعیت مجازی فیسبوک شب گذشته مراسم سالانه آکیلس کانکت را برگزار کرد که در جریان آن از هدست مستقل و 400 دلاری آکیلس کوئست رونمایی شد. کمپانی مورد اشاره در بخشی دیگر از این مراسم اعلام کرد که مجموعه ای سه اپیزودی درباره دارت ویدر برای آکیلس کوئست در حال توسعه است که نخستین اپیزود آن، طی فصل بهار و همراه با هدست کوئست عرضه می شود.

استودیوی ILMxLab ساخت این عنوان سه اپیزودی را برعهده گرفته است؛ یکی از زیرمجموعه های لوکاس فیلم که به صورت خاص در زمینه سرگرمی های مرتبط با واقعیت مجازی تبحر دارد. اگرچه واقعیت مجازی هنوز هم گام های ابتدایی را برای جلب توجه عموم مردم بر می دارد، فرنچایز استار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - وارز بارها در این فرمت استفاده شده است. دیزنی سال گذشته از تجربه On-Rail جالبی به نام Star Wars: Secrets of the Empire رونمایی کرد و گوگل هم در همکاری با ILMxLab ابزاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - واقعیت مجازی توسعه داد که به ساخت تصاویر بسیار با کیفیت و سینمایی و در یک هدست واقعیت مجازی کمک می کند.

محصول تازه لوکاس فیلم «Vader Immortal» نام گرفته و در همکاری با دیوید اس. گایر ساخته می شود؛ فیلمنامه نویسی که سابقه کار روی سه گانه The Dark Knight کریستوفر نولان را در کارنامه دارد. گایر قبلاً در توسعه Secrets of the Empire هم به ILMxLab کمک کرده بود.

داستان Vader Immortal پس از اتفاقات Secrets of the Empire دنبال می شود و در جایی میان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - رویدادهای Revenge of the Sith و A New Hope قرار می گیرد؛ ضمناً در بخشی از این تجربه واقعیت مجازی قادر به گشت و گذار در قلعه دارت ویدر که در Rogue One: A - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - Star Wars Story به نمایش درآمد خواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone