🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33219.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتور جدید فوجی فیلم با لنز چرخشی معرفی شد

شرکت فوجی فیلم در کنار دوربین هایی که روز گذشته در جریان رویداد فوتوکینا ۲۰۱۸ معرفی کرد از یک پروژکتور متفاوت نیز رونمایی به عمل آورد. برخلاف اغلب نمونه محصولات موجود در بازار که به ...

شرکت فوجی فیلم در کنار دوربین هایی که روز گذشته در جریان رویداد فوتوکینا ۲۰۱۸ معرفی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - کرد از یک پروژکتور متفاوت نیز رونمایی به عمل آورد. برخلاف اغلب نمونه محصولات موجود در بازار که به قابلیت تغییر لنز مجهز هستند و صرفا تنظیمات جزئی رویشان امکان پذیر است، پروژکتور تازه فوجی فیلم به یک لنز چرخشی مجهز شده که میتواند تصاویر را بدون نیاز به چرخش فیزیکی کل بدنه روی موقعیت های مختلف بازتاب دهد.

و  اما هدف اصلی از ساخت این محصول نیز ساده است؛ بسیاری از موقعیت ها فضای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - اندکی برای پخش محتوا دارند و در نتیجه جایگذاری پروژکتورها در آنها کاری مملو از دردسر و مشکل است. علاوه بر این چرخاندن پروژکتور در برخی موقعیت ها و پروژه ها با دشواری هایی همراه است و نیازمند در اختیار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - داشتن تجهیزات موتوری است.

به همین خاطر نیز پروژکتور تازه شرکت فوجی فیلم که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - فعلا هم اسمی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - روی آن گذاشته نشده خود را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز نموده است. بدنه این پروژکتور در یک موقعیت واحد قرار داده می شود و سپس با کمک لنز چرخشی اش که کاملا مستقل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - از بدنه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - حرکت میکند محتوای مورد نظر را به سمت های مختلف بازتاب می دهد.

در مورد امکانات این پروژکتور باید بگوییم که به یک لنز Fujinon با قابلیت تغییر موقعیت به جهت های پایین، چپ و راست و همچنین جلو و عقب قابل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - مجهز شده. براساس اعلام فوجی فیلم این مدل قادر است که تصویری ۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - اینچی از مسافت هایی تا حداقل ۷۶ سانتی متر نمایش دهد. کاربران هم میتوانند بر حسب سلیقه پروژکتور خود را به صورت افقی و عمودی روی سطوح قرار دهند.

لنز این پروژکتور در زمان هایی که از آن استفاده نمی شود به سمت بدنه دستگاه می چرخد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلاردشت استان مازندران - پروژکتور شکلی چهارگوش پیدا میکند. فوجی فیلم از پروژکتور خود تحت عنوان دستگاهی ایده آل برای موزه ها، گالری های هنری و اماکنی یاد کرده که تصاویر مختلف را روی سقف هایشان برای بازدیدکنندگان نمایش می دهند و همچنین موقعیت هایی که با کمبود فضا روبرو هستند را از جمله مشتریان ایده آل برای آن دانسته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone