🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33220.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: مذاکرات جدیدی با تلگرام صورت نگرفته است

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاحیه تلکام 97 درمورد تحقیق و تفحصی که مجلس درباره مذاکرات بین ایران و تلگرام کرده اظهار کرد که این بررسی به معنای اینکه مذاکرات جدیدی با مدیر تلگرام ...

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاحیه تلکام 97 درمورد تحقیق و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تفحصی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مجلس درباره مذاکرات بین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ایران و تلگرام کرده اظهار کرد که این بررسی به معنای اینکه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مذاکرات جدیدی با مدیر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تلگرام صورت گرفته نیست، بلکه مجلس درباره همان مذاکرات دولت قبل که در چارچوب قانون و با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اطلاع حاکمیت بوده قصد کنکاش بیشتری دارد.

وزیر ارتباطات کشورمان مبحث پیش آمده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در خانه ملت را در کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد و تاکید داشت که مذاکرات بین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ایران و مدیر تلگرام در دولت قبلی و کادر سال گذشته وزارت ارتباطات صورت گرفته است و در زمان نشستن او بر کرسی وزارتخانه، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مذاکره جدیدی صورت نگرفته است:

«بحثی که در کمیسیون صنایع مجلس مطرح شد، تحقیق و تفحص درباره مذاکراتی بوده که با تلگرام انجام شده است. اما این مذاکرات محرمانه نبوده و در دولت گذشته با دستور دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صورت گرفته است. اکنون هم بحث جدیدی مطرح نیست و مذاکره جدیدی انجام نشده است.»

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

چندی پیش حمیده زرآبادی از بررسی جلسه‌ای خبر داده بود که قرار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بود ظهر دیروز، سه شنبه ۱۰ مهر ماه تشکیل بشود و در طی آن به جزییات مذاکرات وزارت ارتباطات و مدیر تلگرام پرداخته شود. این نماینده مجلس اظهار داشته بود که شفافیت واضح و کاملی در این راستا صورت نگرفته و جزییات این مذاکره برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مجلس مبهم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

قرار است که گزارش مشروح - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این جلسه توسط حاضرین جلسه به صحن علنی مجلس تقدیم شود و تا لحظه نگاشتن این خبر، هنوز این گزارش منتشر نشده است.

نمایشگاه تلکام تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. براساس آخرین آمار اعلام شده، نوزدهمین دوره نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران با عنوان «گروه مخابرات ایران» و شرکت‌های سندیکای مخابرات ایران و ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۲۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone