🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33233.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل انتقادات را پذیرفت؛ ورود به حساب‌ کاربری در نسخه 70 کروم اصلاح می‌شود

همانطور که دیروز به شما خبر دادیم، یکی از مشکلات گوگل کروم 69 که از نظر امنیتی نگرانی‌هایی را در پی داشته مکانیزم متفاوت آن برای ورود به حساب‌ کاربری است. در نسخه 69 کروم ...

همانطور که دیروز به شما خبر دادیم، یکی از مشکلات گوگل کروم 69 که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از نظر امنیتی نگرانی‌هایی را در پی داشته مکانیزم متفاوت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن برای ورود به حساب‌ کاربری است. در نسخه 69 کروم با ورود به یکی از سرویس‌های گوگل، به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طور همزمان در خود مرورگر هم لاگین می‌کنید.

این موضوع باعث برانگیخته شدن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انتقاد کاربرانی شد که معتقد بودند گوگل با چنین سیستمی می‌تواند رفتار کاربران در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مرورگر را تحت نظر بگیرد. «آدرین پورتر فلت»، یکی از مسئولین کروم در واکنش به این انتقادات علت به کارگیری چنین مکانیزمی را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یادآوری به کاربران مرورگر توصیف کرد.

بدین معنا که وقتی با گوگل کروم در یکی از سرویس‌های گوگل (مثلا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جیمیل) لاگین کنید، همزمان هم به حساب کاربری‌تان در کروم هم وارد خواهید شد اما تحت این شرایط بین جیمیل و کروم هیچ اطلاعاتی رد و بدل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمی‌شود.

اما به نظر می‌رسد که توضیحات پورتر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فلت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای منتقدان قانع کننده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نبود، چرا که امروز «پریسا تبریز»، یکی از مقامات ارشد امنیتی گوگل با انتشار یک توییت از اصلاح این رویه در نسخه 70 گوگل کروم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خبر داد.

خانم تبریز اعلام کرده که در نسخه بعدی، کاربران می‌توانند ورود به حساب کاربری گوگل کروم را از حساب‌های سرویس‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگر گوگل به طور کامل جدا کنند. البته این گزینه به طور پیش‌فرض فعال نیست و ظاهرا کاربران باید با مراجعه به بخش تنظیمات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن را به طور دستی تغییر بدهند.

همچنین اعلام شده که در نسخه 70، پاک شدن کوکی‌های مرورگر هم دچار تغییراتی می‌شود. در نسخه‌ جدید کوکی‌های مرتبط با احراز هویت گوگل به طور کامل پاک می‌شوند تا در صورت عدم تمایل برای ورود به حساب کاربری کروم، به طور اتوماتیک در حساب خود لاگین نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone