تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13593.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وضعیت حضور بازیگران حوزه فناوری در نمایشگاه الکامپ چگونه است؟

الکامپ امسال قرار است به صورت فیزیکی برگزار شود و آنطور که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌گوید، این موضوع به خاطر خواسته تیم‌های استارتاپی و دیگر بازیگران حوزه فناوری انجام می‌شود. رییس نصر تهران ...

الکامپ امسال قرار است به صورت فیزیکی برگزار شود و آنطور که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌گوید، این موضوع به خاطر خواسته تیم‌های استارتاپی و دیگر بازیگران حوزه فناوری انجام می‌شود. رییس نصر تهران همچنین تاکید کرده که استقبال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - بیش از حد انتظاری از سوی بازیگران فاوا برای ثبت نام در الکامپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - صورت گرفته است؛ استقبالی که البته به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - عقیده او، قرار نبوده مثل سالیان قبل از کرونا باشد اما در حال حاضر هم بیش از حد انتظارات برآورده شده است.

الکامپ در سال گذشته پس از فراز و نشیب‌های زیادی در نهایت اجرایی شدنش به صورت فیزیکی کاملا منتفی شد و تنها الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد. سال گذشته تاریخ برگزاری الکامپ بارها به تعویق افتاد تا شاید وضعیت کرونا در کشور بهبود پیدا کند اما این موضوع در نهایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - رخ نداد و برگزار کنندگان رویداد هم تصمیم به برپایی بخش کوچکی از آن به صورت آنلاین گرفتند. امسال اما قضیه کمی متفاوت است و واکسیناسیون کرونا از چند هفته پیش در سراسر کشور آغاز شده؛ هرچند این واکسیناسیون فعلا نه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - کامل شده و نه همه جامعه را در بر گرفته و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - عملا وضعیت با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

طی هفته‌های اخیر چند نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شده است و مجوزهایی برای برپایی نمایشگاه صادر شده است. خود نمایشگاه بین‌المللی نیز ساز و کارهایی در راهروها و سالن‌ها تعبیه کرده و به عنوان مثال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - وضعیت تهویه سالن‌ها را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - بهبود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - بخشیده است و پروتکل‌هایی در راستای غرفه‌سازی را به حاضرین در رویداد اعلام می‌کند. اما جدا از کرونا، دیگر مسائل نظیر وضعیت وخیم اقتصادی برخی تیم‌ها در یکی دو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - سال گذشته که ناشی از شیوع کرونا و دیگر مسائل بوده می‌تواند مانع دیگری از حضور تیم‌ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - در الکامپ باشد. واقعیت این است که حضور در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - الکامپ، اجازه غرفه و ساخت آن برای چند روز، دیگر یک فرآیند ارزان نیست.

آنطور که رییس نصر تهران می‌گوید آنها انتظار ندارند که نمایشگاه مانند سالیان قبل از کرونا با بازدیدکننده همراه باشد و این نمایشگاه به صورت تخصصی‌تر اجرایی می‌شود. پیگیری‌های دیجیاتو از تیم‌های بخش خصوصی، سازمان‌های دولتی و حاکمیتی اما حکایت از این دارد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - که بیشتر تیم‌ها یا قصد شرکت در این نمایشگاه را ندارند یا هنوز تصمیم مشخصی برای حضور در آن نگرفتند. عمده بازیگرانی که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - قصد شرکت کردن در نمایشگاه را نداشتند و یا هنوز تصمیم نگرفته‌اند به دیجیاتو اعلام کردند که مواردی مانند شیوع ویروس کرونا، وضعیت اقتصادی و همچنین عدم بازخورد نمایشگاه برای آنها طی سالیان گذشته از دلایلی بوده که حاضر نیستند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - در الکامپ ۱۴۰۰ شرکت کنند.

جدول زیر نمونه‌ای از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان - پیگیری‌های دیجیاتو بازیگران مختلف حوزه فناوری است:

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هرسین استان کردستان

نظر شما درباره برپایی الکامپ ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی چیست و آیا در این نمایشگاه چه به عنوان شرکت کننده (غرفه دار) و یا بازدیدکننده حضور خواهید داشت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر محمدعلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
شما روستای سراب علی آباد هرسین یخچال ایندزیت SI61S1 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در روستای سراب علی آباد شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone