🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31036.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چیپست مدیاتک هلیو P90 با تمرکز بر هوش مصنوعی به زودی از راه می رسد

گوشی Realme U1 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از چیپست هلیو P70 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. اما مدیاتک رو به جلو حرکت کرده و همین حالا در حال کار روی چیپست میان رده‌ی بعدی ...

گوشی Realme U1 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از چیپست هلیو P70 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. اما مدیاتک رو به جلو حرکت کرده و همین حالا در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - حال کار روی چیپست میان رده‌ی بعدی خود یعنی هلیو P90 است. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - شرکت مدیاتک روز گذشته در یک توییت پیش از موعد خبر از چیپست آینده‌ی خود داد.

بخش مربوط به هوش مصنوعی شاید موردی باشد که بتوانیم از چیپست میان رده‌ی مدیاتک انتظار داشته باشیم. همانطور که چیپست معرفی نشده‌ی آن‌ها یعنی هلیو P80 توانست در بنچمارکی در همین حوزه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - در رده‌ی دوم و پس از چیپست کوالکام قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد اولین تلفن هوشمندی که از چیپست P80 استفاده خواهد کرد، گوشی اوپو R19 خواهد بود. اما هنوز هیچ تلفن هوشمندی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - معرفی نشده که قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - باشد از چیپست P90 استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان

علاوه بر این هنوز به طور کامل مشخص نیست که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - مدیاتک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - قصد دارد چه زمانی از آن رونمایی کند. شاید قصد مدیاتک تنها این بوده که یادآوری کند هنوز در حال توسعه‌ی محصولات جدید است و یا شاید خواسته برای کوالکام که ۴ روز دیگر از چیپست جدید خود رونمایی می‌کند، خط و نشان بکشد.

به هر حال به نظر می‌رسد که فعلا نباید شاهد تلفن‌های هوشمندی باشیم که از چیپست P90 شرکت مدیاتک استفاده نمایند. پیش‌بینی می‌شود که اولین تلفن‌های هوشمندی که از این چیپست بهره‌مند شوند احتمالا در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - فصل دوم سال میلادی آینده به بازار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - خواهند آمد.

اخیرا با توجه به اطلاعاتی که از چیپست P80 فاش شده، به نظر می‌رسد TSMC قرار است با استفاده از تکنولوژی ۱۲ نانومتری به تولید این چیپ بپردازد اما معماری مورد استفاده و خصوصا هوش مصنوعی آن ارتقا خواهد یافت.

طبق شنیده‌ها حتی به نظر می‌رسد که این چیپست -با اینکه یک چیپ میان رده محسوب می‌شود- از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - لحاظ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کردستان استان کردستان - هوش مصنوعی بهتر از کایرین 980 هواوی عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone