🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41390.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قطعات به کار رفته در آیفون 8 پلاس چقدر می ارزند؟

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی «IHS Markit» کمپانی اپل برای تهیه قطعات آیفون 8 پلاس حدود 288 دلار هزینه کرده است. این موسسه دیروز درمقاله ای با عنوان «تحلیل هزینه تولید آیفون» تاکید کرده که ...

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی «IHS Markit» کمپانی اپل برای تهیه قطعات آیفون 8 پلاس حدود 288 دلار هزینه کرده است.

این موسسه دیروز درمقاله ای با عنوان «تحلیل هزینه تولید آیفون» تاکید کرده که آیفون 8 پلاس با 32 گیگابایت حافظه داخلی بیشتر، چیپست قوی تر، پشتیبانی از شارژ بی سیم و دوربین بهتر نسبت به آیفون 7 پلاس تنها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 17.8 دلار نسبت به مدل قبلی برای اپل گرانتر تمام می شود.تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیهرچند برای محاسبه قیمت نهایی باید هزینه های تحقیقات، تدارکات، دستمزد کارکنان، طراحی و غیره را نیز در نظر گرفت اما اکثر فناوری های به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار رفته در این اسمارتفون از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قبل وجود داشته اند و احتمال اینکه هزینه زیادی را به سازنده تحمیل کنند، بعید به نظر می سد.

یکی دیگر از نکات جالب این گزارش افزایش 0.60 دلاری هزینه اسمبل قطعات است که باتوجه به شیشه ای شدن پنل پشتی، شارژ بی سیم و غیره، منطقی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد.

با این حال تا زمانی که اپل سیستم عاملش را از حالت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انحصاری درنیاورد، کاربرانی که از محصولات این شرکت استفاده کرده و به اکوسیستم آن ها عادت کرده اند چاره ای جز پرداخت مبالغ تعیین شده ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone