🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12182.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آنر نسخه ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک ۱۴ و ۱۵ را با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ معرفی کرد

آنر از نسخه‌ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک ۱۴ و ۱۵ سبک و باریک خود با پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. هر دو لپ‌تاپ از طراحی بدنه کاملا ...

آنر از نسخه‌ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - ۱۴ و ۱۵ سبک و باریک خود با پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - AMD و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد.

هر دو لپ‌تاپ از طراحی بدنه کاملا فلزی و حاشیه‌های نازکی بهره می‌برند که اطراف نمایشگر آن را احاطه کرده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - است. مجیک‌ بوک ۱۴ از نمایشگر ۱۴ اینچی FHD IPS بهره می‌برد که دارای گواهینامه TÜV Rheinland Low Blue Light و Flicker Free است. برادر بزرگتر نیز از نمایشگر ۱۵ اینچی مشابه بهره می‌برد که نسبت نمایشگر آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - به بدنه ۸۷ درصد است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان

نکته قابل توجه این لپ‌تاپ‌ها به ابعاد و طراحی آن‌ها مربوط می‌شود که ضخامت نسخه ۱۴ اینچی فقط ۱۵.۹ میلی متر و وزن آن ۱.۳۸ کیلوگرم است. حتی حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز تنها ۴.۸ میلی متر ضخامت دارد. از سوی دیگر، مجیک‌ بوک ۱۵ دارای ضخامت ۱۶.۹ میلی متر و وزن ۱.۵۴ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - کیلوگرمی است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن ۵.۳ میلی متر ضخامت دارد.

هر دو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - لپ‌تاپ از جدیدترین پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD بهره می‌برند که این پردازنده به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم دو کاناله DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه  SSD از نوع NVMe PCIe همراه می‌شود.

علاوه بر این، هر دو لپ‌تاپ جدید این شرکت از استانداردهای WiFi 6 نیز پشتیبانی می کنند و آنر همچنین اعلام کرده که این دستگاه‌ها از زمان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - ارائه بروزرسانی جدید مایکروسافت، از ویندوز ۱۱ نیز پشتیبانی خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان

فروش نسخه جدید لپ‌تاپ‌های آنر از ۲۹ تیرماه آغاز می‌شود و قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده رایزن ۵ ۵۵۰۰U: تقریبا ۷۰۰ دلار آمریکا
  • مجیک‌بوک ۱۴ با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - پردازنده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - رایزن ۷ ۵۷۰۰U: تقریبا ۷۶۰ دلار آمریکا
  • مجیک‌بوک ۱۵ با پردازنده رایزن ۵ ۵۵۰۰U: تقریبا ۷۱۲ دلار آمریکا

آنر همچنین تخفیف ویژه‌ای برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ابهر استان زنجان - اولین خریداران مجیک‌ بوک ۱۴ با پردازنده رایزن ۵ و مجیک‌ بوک ۱۵ ارائه کرده است که به ترتیب تقریبا ۶۵۰ دلار و ۶۶۵ دلار محاسبه خواهند شد. همچنین آنر پیش از این نیز لپ‌تاپ‌های خود را به همراه پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل معرفی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone