🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38521.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت Lockdown در اندروید P امنیت موبایل را افزایش می دهد

گوگل در اندروید P قابلیت های متنوع و جدیدی را تدارک دیده و یکی از آنها حالت Lockdown است که با غیرفعال کردن روش های عادی ورود به موبایل، امنیت آن را افزایش می دهد. ...

گوگل در اندروید P قابلیت های متنوع و جدیدی را تدارک دیده و یکی از آنها حالت Lockdown است که با غیرفعال کردن روش های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عادی ورود به موبایل، امنیت آن را افزایش می دهد.

این قابلیت که در بخش اولویت های قفل صفحه در منوی تنظیمات قرار گرفته، تنها امکان یک بار استفاده را دارد، به عبارت دیگر برای هر بار استفاده از حالت lockdown باید مجددا آن را فعال کنید.

در صورت فعال کردن تیک مربوط به این حالت با هر بار نگه داشتن کلید پاور علاوه بر گزینه های خاموش، ریستارت و اسکرین شات، گزینه دیگری با عنوان lockdown نیز نمایش داده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می شود.تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربیدر صورت فعال کردن این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابلیت امکان وارد شدن با روش های معمول از قبیل سنسور اثرانگشت میسر نبوده و کاربر تنها با وارد کردن پین کد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشخص شده می تواند به گجت دسترسی پیدا کند.

البته در اسکرین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شات منتشر شده به غیرفعال شدن «دسترسی های بیشتر» توسط این گزینه اشاره شده که منظور - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دقیق از آن مشخص نیست و ممکن است به قابلیت های جدید مرتبط باشد.

نباید - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فراموش کنیم که نسخه فعلی اندروید P، اولین پیش نمایش این سیستم عامل برای توسعه دهندگان است و طبیعتا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا زمان انتشار نهایی دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد. برای مثال گوگل ممکن است این قابلیت را از حالت موقت خارج کرده و غیرفعال کردن آن را در اختیار کاربر قرار دهد. حتی شاید از تعبیه آن در نسخه نهایی به صورت کلی منصرف شود.

این مورد تنها گوشه ای از تغییرات عمده ای است که در اندروید P اعمال شده و از امکانات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدید می توان به طراحی جدید نوتیفیکیشن های پیام ها، زوم روی نوشته های انتخابی، امکان زمان بندی حالت Battery Saver، خاموش شدن خودکار هات اسپات در صورت متصل نشدن دیوایس های اطراف و ظاهر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدید بخش تنظیمات اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone