🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38519.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

فروش انحصاری جدیدترین محصولات برند Mi در نوروزبازار بامیلو

هم‌زمان با «نوروز بازار» بامیلو، مجموعه‌ای از پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن همراه هوشمند برند Mi از شرکت شیائومی به صورت انحصاری در بامیلو به فروش می‌رسد. فروش این دسته از محصولات برند Mi از 19 اسفند ...

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان

Redmi Note 5A یکی از پرطرفدارترین محصولات برند Mi است که برای اولین بار وارد بازار ایران میشود. این گوشی با 137 گرم وزن بسیار سبک و خوش دست است و با دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 3080میلی آمپر و چیپست کوالکام اسنپدراگون یکی از بهترین گزینه ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - برای کسانی است زیاد از شبکههای اجتماعی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - یا دوربین تلفن همراه خود استفاده میکنند. Redmi Note 5A قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد و نسل چهارم و LTE را نیز پشتیبانی میکند.

به غیر از این مدل پرطرفدار، مجموعهای از محصولات برتر این برند شامل، Redmi Note 5A Prime، MiA1، Mi Max2، Redmi 4A، Mi Note و Redmi3s هم در این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - کمپین استثنایی به فروش میرسد.

شیائومی سومین تولیدکننده بزرگ تلفنهای همراه هوشمند در جهان با برند Mi و البته پرارزشترین استارتآپ دنیاست. این برند با همکاری کوالکام آمریکا در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - پیام این شرکت تکنولوژی مقرون بصرفه همراه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - با نوآوری برای همگان است.

روز دوشنبه 21 اسفندماه این مدلهای خاص از برند Mi با قیمتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر مریوان استان کردستان - استثنایی و تخفیفهای برقآسا در بامیلو به فروش خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم دور و بر چهار باغ مریوان طرح تعویض مایکروفر بلک اند دکر قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در چهار باغ شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone