🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38522.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌های جدیدی از هواوی پی 20 لایت با بریدگی نمایشگر منتشر شد

تنها دو هفته تا معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی ‌مانده و تا به حال عکس‌های زیادی از آنها منتشر شده. درنتیجه‌ اطلاعاتی کلی از این محصول بدست آمده اما تصاویر منتشر شده تا به حال کیفیت ...

تنها دو هفته تا معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی ‌مانده و تا به حال عکس‌های زیادی از آنها منتشر شده. درنتیجه‌ اطلاعاتی کلی از این محصول بدست آمده اما تصاویر منتشر شده تا به حال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - کیفیت فوق العاده‌ای نداشتند و کارشناسان مجبور بودند بسیاری از مشخصات این تلفن هوشمند را حدس بزنند اما حال عکس‌های باکیفیتی از هواوی پی 20 لایت منتشر شده که وجود بریدگی بالای نمایشگر و دوربین لایکا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - را در آن تایید می‌کند.

اخیراً دو تصویر واقعی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده که به نظر می‌رسد مربوط به میان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - رده‌ی بعدی هواوی یعنی پی 20 لایت باشد. عکس‌های مذکور که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - به مدل مشکی براق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - این محصول اختصاص دارند خبر از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را در آن می‌دهند. موبایل یاد‌شده حاشیه‌های بسیار باریکی داشته و از بریدگی بالای نمایشگر برخوردار است که در واقع محل تعبیه‌ی دوربین سلفی، بلندگو و سنسور مجاورت این تلفن هوشمند است.

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاشیه‌ی پایینی این موبایل نشان برند هواوی به چشم می‌خورد اما کلید هوم که پیشتر، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - از آن به عنوان یک حسگر اثر انگشت نیز استفاده می‌شد دیگر در این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - مکان وجود نداشته و به بدنه‌ی پشتی انتقال یافته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران

آرایه‌ی دوربین دوگانه‌ی طراحی شده توسط لایکا از دو دوربین که به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - گرفتند، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - تشکیل شده و یک واحد فلاش LED نیز زیر آنها قرار دارد. احتمالاً یکی از دو لنز ۲۶ میلیمتری، سنسور مونوکروم خواهد بود، درحالی که دیگری وظیفه‌ی عکس‌برداری رنگی را برعهده خواهد داشت.

این شرکت چینی چند وقتی است که بر اساس همکاری با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - لایکا از سیستمی مشابه برای موبایل‌های خود نظیر پی 9 و پی 10 بهره گرفته است. به همین دلیل است که تعبیه چنین آرایه‌ای در هواوی پی 20 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - لایت دور از ذهن نیست.

بر اساس گزارشات قبلی هواوی پی 20 لایت به احتمال قوی از چیپست کایرین ۶۵۹ ساخت همین شرکت به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. این محصول از باتری ۳۵۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده و نمایشگرش می تواند به راحتی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۵۰ پیکسل را فراهم آورد.

هواوی قرار است میان‌رده‌ی پی 20 لایت تا تاریخ هفتم فرودین ماه در شهر پاریس رونمایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone