🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23069.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

توزیع ملزومات بهداشتی در ناوگان اسنپ

روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که باشگاه رانندگان این شرکت، در طرح «سفر به سلامت» اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا می‌کند. همچنین در مرحله دوم این طرح که ...

روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد که باشگاه رانندگان این شرکت، در طرح «سفر به سلامت» اقدام به توزیع ملزومات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا می‌کند. همچنین در مرحله دوم این طرح - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - که از اواخر هفته آغاز می‌شود قرار است ون‌هایی در تهران و چندین شهر دیگر وظیفه ضدعفونی کردن خودروهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - اسنپی را بر عهده بگیرند.

در مورد ویروس کرونا یک حقیقت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - مسلم وجود دارد، پیشگیری بهترین راه است. اسنپ به واسطه مسئولیتی که در قبال سلامتی کاربرانش دارد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - این روزها تلاش می‌کند تا به سهم خود در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری گام بردارد. روابط عمومی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - اسنپ درباره نقطه شروع - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - اقدامات این شرکت در برابر گسترش ویروس کرونا می‌گوید: «بلافاصله بعد از خبر شیوع کرونا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - در ایران، فرهنگ‌سازی و آموزش را آغاز کردیم. آموزش و اطلاع‌رسانی به دو بخش کاربران - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - راننده و مسافر تفکیک شد و از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - تمام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - کانال‌های ارتباطی اسنپ مانند پیامک، پوش نوتیفیکیشن، سایت، شبکه‌های اجتماعی و بروشور و پوسترهای آموزشی برای انتقال روش‌های جلوگیری از شیوع بیماری استفاده کردیم.»

تجهیز ناوگان اسنپ برای مقابله با گسترش ویروس

همچنین اقدامات عملی برای پیشگیری از هرگونه احتمال شیوع ویروس در ناوگان اسنپ در دستور کار قرار گرفته است. باشگاه رانندگان اسنپ تلاش می‌کند تا با طرح «سفر به سلامت» در مسیر حفظ سلامت رانندگان و مسافران قدم بردارد. روابط عمومی اسنپ در این باره توضیح می‌دهد:

«در فاز اول این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - طرح وانت‌هایی برندد شده‌ همراه با بسته‌های بهداشتی در سطح شهر تهران تردد می‌کنند و ملزومات بهداشتی لازم برای مقابله با ویروس را به طور رایگان در اختیار رانندگان اسنپ قرار می‌دهند. در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - هر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - بسته علاوه بر اقلام بهداشتی، یک برگه آموزشی قرار دارد که توصیه‌های لازم در مورد استفاده صحیح از محتویات بسته را به اطلاع رانندگان می‌رساند.»

در نهایت به نظر می‌رسد فراتر از مسئولیت شرکت‌ها اگر هر کدام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - از افراد جامعه برای جلوگیری از گسترش بیماری تلاش کند، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - به سلامت می‌توانیم این روزها را پشت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - سر بگذاریم. فراموش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - نکنیم قبل از هر چیزی رعایت بهداشت فردی و توصیه‌هایی مانند شست‌وشوی مداوم دست‌ها و پرهیز از تماس نزدیک با کسانی‌که علایم تنفسی دارند می‌تواند کمک کننده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهراد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone