🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23055.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۸ و S8 اندروید ۱۰ را دریافت نخواهند کرد

گلکسی نوت ۸ و اس ۸ بر خلاف وعده‌های قبلی در صف انتظار اندروید ۱۰ قرار ندارند. علی رغم اینکه پیش از این نمایندگی های سامسونگ مصرانه ادعا می کردند که گلکسی اس ۸ و ...

گلکسی نوت ۸ و اس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - ۸ بر خلاف وعده‌های قبلی در صف انتظار اندروید ۱۰ قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - ندارند.

علی رغم اینکه پیش از این نمایندگی های سامسونگ مصرانه ادعا می کردند که گلکسی اس ۸ و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - نوت ۸ اندروید ۱۰ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - را دریافت خواهند کرد، حالا اما کمپانی کره ای تاکید کرده که این دو گوشی شامل برنامه به‌روزرسانی به اندروید ‍۱۰ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - نیستند.

جالب اینجاست کاربران گلکسی اس ۸ و نوت ۸ با توجه به سابقه سامسونگ در ارائه دو آپدیت عمده برای هر گوشی، انتظار دریافت نسخه جدید اندروید را نداشتند اما ارائه اطلاعات - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - نادرست از سوی نمایندگان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - انتظار آنها را بالا برده بود. هرچند اگر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - به رویه اپل بنگریم به‌روزرسانی گوشی های گرانبهایی که تنها سه سال از ورود آنها به بازار می گذرد، چندان هم نباید دور از انتظار باشد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان

از مهمترین ویژگی های اندروید ۱۰ می توان به ژست های حرکتی جدید برای ناوبری، حالت تاریک سراسری (سیستمی)، امکان شخصی‌سازی حداکثری، ارتقای قابلیت به اشتراک گذاری محتوا و بهبود پاسخگویی در منوی اعلان اشاره کرد. آنطور که SamMobile می گوید این دو گوشی علی رغم عدم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - دریافت اندروید ۱۰ و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - رابط کاربری جدید One UI 2.0 کماکان به‌روزرسانی های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - امنیتی را دریافت خواهند کرد.

با توجه به تایید شدن این خبر از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - سوی سامسونگ کاربران گلکسی اس ۸ و نوت ۸ برای بهره مند شدن از قابلیت های اندروید ۱۰ دو راه بیشتر پیش رو ندارند: یا باید گوشی فعلی خود را فروخته و سراغ مدل جدیدی بروند؛ یا اینکه به استفاده از راه های کاستوم نظیر LineageOS روی بیاورند. هرچند روش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - دوم هزینه چندانی به دنبال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر تویسرکان استان همدان - ندارد اما اینکار مستلزم آنلاک کردن گوشی است که خطرات زیادی را در رابطه با ایجاد مشکلات سخت افزاری و مسائل امنیتی به همراه دارد.

تماشا کنید: بررسی سامسونگ گلکسی S20 اولترا توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پوران نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب روز بخیر تعمیرگاه شما آیا دور و بر شهرک قائم تویسرکان اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در شهرک قائم شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone