🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23073.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات سرفیس Duo افشا شد؛ احتمال عرضه زودتر از موعد مقرر

گوشی تاشوی سرفیس Duo قرار بود اوایل زمستان سال آینده از راه برسد اما منابع آگاه از معرفی پیش از موعد آن خبر می دهند. مایکروسافت مهر امسال در کنار معرفی محصولات سخت افزاری و ...

گوشی تاشوی سرفیس Duo قرار بود اوایل زمستان سال آینده از راه برسد اما منابع آگاه از معرفی پیش از موعد آن خبر می دهند.

مایکروسافت مهر امسال در کنار معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید از گوشی و تبلت تاشوی سرفیس Duo و Neo رونمایی کرد که به ترتیب از اندروید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - و ویندوز 10Xبهره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - می برند. این محصولات قرار بود اوایل زمستان سال آینده معرفی شوند اما Zac Bowden، کارشناس سایت «ویندوز سنترال» به نقل از منابع متعدد مدعی شده که سرفیس Duo احتمالا تابستان به بازار عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - شد.

به گفته وی گوشی تاشوی مایکروسافت از نظر نرم افزاری و سخت افزاری تقریبا نهایی شده و ردموندی ها سرگرم پیاده سازی برخی قابلیت های ویژه روی این محصول هستند. توسعه نرم افزار سرفیس Duo احتمالا تا ماه آینده پایان می یابد و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - در تابستان به شکل محدود در اختیار توسعه دهندگان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دیگر نکته مهم این گزارش به قابلیت های سخت افزاری دستگاه مربوط می شود که تا حدودی نا امید کننده به نظر می رسد. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - به گفته Bowden سرفیس Duo از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - دو نمایشگر ۵.۶ اینچی بهره می برد که در کنار هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - پنلی ۸.۳ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - اینچی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

این دستگاه از نظر سخت افزار پردازشی به چیپست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هرچند پیکربندی های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سنقر استان کردستان - دیگر شامل حافظه بیشتر است اما استفاده از چیپست سال گذشته کوالکام جدای از محدودیت های پردازشی به معنی عدم پشتیبانی این گوشی از 5G خواهد بود.

از سوی دیگر شاید دلیل استفاده مایکروسافت از اسنپدراگون ۸۵۵ کاهش قیمت تا حدی معقول باشد. احتمالا همین عامل باعث شده ردموندی شش ماه زودتر از موعد مقرر سرفیس Duo را عرضه کنند چرا که صبر بیشتر به معنی قدیمی تر شدن این چیپست خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone