🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23075.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ویروس کرونا عرضه آیفون 12 را به تاخیر می اندازد؟

رویترز در گزارش جدید خود نگاهی به برنامه اپل برای عرضه آیفون 12 انداخته و از احتمال وقفه در عرضه مهم ترین محصول این شرکت در سال 2020 به دلیل اعمال محدودیت در سفرها در ...

رویترز در گزارش جدید خود نگاهی به برنامه اپل برای عرضه آیفون 12 انداخته و از احتمال وقفه در عرضه مهم ترین محصول این شرکت در سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - 2020 به دلیل اعمال محدودیت در سفرها در پی شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

خبرگزاری رویترز با استناد به کارمندان سابق اپل و متخصصان زنجیره تأمین می‌گوید مهندسان اپل معمولاً در ماه های آغازین هر سال به چین سفر کرده تا در مورد تولید آیفون با شرکای خود مثل فاکسکان (Foxconn) مذاکره کنند. این سفرها به دلیل محدودیت های اعمال شده در سفرهای بین المللی در پی شیوع ویروس کرونا، ممکن است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - با تأخیر انجام شوند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران

گزارش خبرگزاری یاد شده بیشتر بر پایه احتمالات بوده و جزئیات قابل استنادی در مورد وضعیت فعلی اپل نمی دهد. البته با استناد به چند منبع از عدم بازگشت تعداد زیادی از مدیران ارشد فاکسکان پس از سال نوی جدید چینی خبر می دهد. اینکه این دسته از مدیران باید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - با کارمندان اپل ملاقات کنند یا نه، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ویروس کرونا (کووید-19) در زمان حساسی گریبانگیر اپل شده است. این شرکت معمولاً اواخر ماه ژانویه و اوایل فوریه آزمایشات نهایی نمونه های اولیه آیفون را انجام می دهد. سپس فاکسکان تعداد محدودی از آنها را مونتاژ کرده و عملیات عیب یابی توسط مهندسان این شرکت و اپل آغاز می شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران

وقفه در پروسه آزمایش آیفون 12 در زمانبندی اپل برای خرید چیپ های اختصاصی و دیگر قطعات لازم برای مونتاژ انبوه این محصول اختلال ایجاد خواهد کرد.

مهندسان اپل و فاکسکان در حالت معمول خطوط مونتاژ را در ماه های مارس و آوریل راه اندازی کرده و در ادامه آیفون ها را آزمایش می کنند. اصلاحات نهایی نیز پیش از آغاز تولید انبوه در ماه ژوئن، در ماه های آوریل تا مه انجام می گیرد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - یک منبع آشنا این پروسه را «بسیار پیچیده» توصیف کرده است.

مدیر یکی از شرکت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - های تأمین کننده قطعات نیمه رسانا با اشاره به اینکه هیچ کاری به شکل رو در رو انجام نمی شود، می گوید این وضعیت در بهترین حالت حداقل تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت. این یعنی اپل دو ماه ارزشمند را از دست خواهد داد که در حوزه لوازم الکترونیکی جبران ناپذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone