🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23076.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ هواشناسی «سیمیتو» به پیش‌بینی سیل کمک می‌کند

استارتاپ سیمیتو پیش از وقوع سیل به کمک شهرهای در معرض خطر شتافته و در این راستا با مجموعه بلد نیز همکاری‌هایی انجام داده تا مناطقی که احتمال وقوع سیل و سیلاب در آنها وجود ...

استارتاپ سیمیتو پیش از وقوع سیل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - به کمک شهرهای در معرض خطر شتافته و در این راستا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - با مجموعه بلد نیز همکاری‌هایی انجام داده تا مناطقی که احتمال وقوع سیل و سیلاب در آنها وجود دارد برای کاربران به نمایش درآید.

«مهدی آل یعقوب»، مدیرعامل این مجموعه با اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید آنها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - کار خود را از روز شنبه با انتشار یک اخطاریه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - در شبکه‌های اجتماعی و اعطای آن به سازمان فضایی شروع کرده‌اند: «به صورت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - نقشه‌ای مناطق پرخطر را مشخص کردیم و در شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - اجتماعی نیز این موضوع را بازنشر کردیم. پایش مستقیم بارندگی‌ها را انجام دادیم و هر شش ساعت یکبار آن را چک می‌کردیم و گزارش می‌کردیم. روزی دو بار پیش بینی‌ها را آپدیت کردیم و سعی کردیم نقطه‌ای هم بارش‌ها و هم پیش‌بینی‌ها را تا حد امکان گزارش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - دادیم.»

آل یعقوب همچنین از همکاری مشترکی بین آنها و مجموعه مسیریاب بلد می‌گوید: «از دیروز با مسیریاب بلد کار مشترکی را نیز شروع کردیم که با استفاده از اطلاعات ما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - و نقشه‌های خودشان مناطق پر خطر را مشخص می‌کنند. این کار را کردیم تا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - تا از سفرها و ترددهای ضروری به این مناطق پیشگیری و در صورت لزوم رانندگان را در انتخاب مسیر کم خطر همراه با رعایت موارد لازم یاری نماید.»  وی درباره این همکاری بیشتر می‌گوید: «با توجه به اطلاعات و بارش‌ها و نقاط تجمعی بارش‌ها - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - را در اختیار آنها قرار داده‌ایم و آنها چون از نظر زیرساخت جغرافیایی از ما بهتر هستند و نقشه‌های جزیی‌تری از جاده‌ها دارند؛ این موارد را در نقشه نشان می‌دهند و نقاط حداکثری بارش را روی لایه‌های جغرافیایی پیاده می‌کنند و لیست مناطقی که امکان وقوع سیل و سیلاب در آنها وجود دارد را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - مشخص کنند.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان

او در پاسخ به این پرسش که چرا این اقدامات توسط سازمان هواشناسی دولتی انجام نمی‌شود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌گوید: «سازمان هواشناسی بوروکراسی اداری دارد و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - دغدغه‌هایی از جنس دیگر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد ولی ما سعی کرده‌ایم نگاه نقطه‌ای داشته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - باشیم و این نوع اطلاعات مستلزم لایه‌های مختلفی از پردازش است که ساختار آن از همان اول در سازمان هواشناسی تعریف نشده است. همچنین برخی کارها با سیستم نیروی انسانی که در این سازمان بیشتر مرسوم است، پیش نمی‌رود و نیروی انسانی در بسیاری مواقع باید کار نظارت را بر عهده داشته باشد نه کار اصلی.»

آل یعقوب در برابر این پرسش که آیا کار آنها از بسیاری از استارتاپ‌ها هزینه‌برتر است یا خیر و همچنین برای این کار آیا نیازمند حامی دولتی به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - خاطر وجود یک سری دسترسی‌ها هستند به دیجیاتو می‌گوید: «از نظر هزینه ما واقعا کار نسبتا پرهزینه‌ای انجام می‌دهیم و به همین دلیل فعلا با ۳۰۰ نقطه از ایران شروع کردیم ولی باید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - این مساله به هزاران برسد؛ اما می‌دانیم و امیدواریم که این مساله هزینه‌های خود را به زودی در می‌آورد. اما در مورد حمایت دولتی نیز باید گفت که اگر دسترسی برخی اطلاعات را به ما بدهند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - خیلی کارمان راحت‌تر راه‌اندازی خواهد شد؛ هرچند برخی دیتاها را خود نهادهای دولتی نیز به درستی و با صحت کامل در اختیار ندارند.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان

گفتنیست این استارتاپ پیش از این نیز در مواردی همچون سیل فروردین ماه در کشور و سیل اخیر سیستان و بلوچستان و همچنین در حال حاضر در مناطق زلزله زده آذربایجان با ارائه خدمات هواشناسی به روند امداد رسانی به آسیب دیدگان این حوادث کمک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - نموده است.

آنطور که آل یعقوب می‌گوید هدف این استارتاپ تغییر ذائقه کاربران از اطلاعات کلی و استانی به اطلاعات نقطه‌ای و کاربردی است. به طوریکه در سیل اخیر پیش‌بینی‌های هر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سیاهکل استان گیلان - شهر به طور مجزا اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone