🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23067.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دانشمند چینی به جرم سرقت فناوری جدید باتری از آمریکا به زندان محکوم شد

یک دانشمند چینی به جرم سرقت فناوری باتری‌های نوین از کارفرمای آمریکایی، به دو سال زندان محکوم شد.فناوری به سرقت رفته برای کمپانی آمریکایی حدود یک میلیارد دلار ارزش داشته و ظاهرا هدف وی از ...

یک دانشمند چینی به جرم سرقت فناوری باتری‌های نوین از کارفرمای آمریکایی، به دو سال زندان محکوم شد.فناوری به سرقت رفته برای کمپانی آمریکایی حدود یک میلیارد دلار ارزش داشته و ظاهرا هدف وی از این سرقت انتقال فناوری به چین بوده است.

این متخصص ۳۶ ساله که Hongjin Tan نام دارد، علاوه بر ۲ سال زندان به پرداخت ۱۵۰ هزار دلار جریمه محکوم شده و پس از آزادی نیز سه سال تحت نظر خواهد بود.Hongjin Tan در یک کمپانی نفتی که نام آن افشا نشده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مشغول به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کار بوده است. وی در کنار محققان دیگر روی پروژه ای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کار می کردند که هدف - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - از آن توسعه نسل بعدی باتری و سیستم های ذخیره سازی عنوان شده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان

بر اساس اسناد دادگاه Tan در ۱۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ و پیش از استعفای ناگهانی از کارش در این شرکت، صدها فایل مربوط به پروژه را دانلود کرده است. وی روز بعد یک درایو فلاش را به شرکت برگردانده و ادعا می کند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - که ناخواسته آنرا با خود به خانه برده است.

علی رغم این ادعا ماموران کمپانی به وی مشکوک شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - و پس از بررسی فلش متوجه می شوند که اسناد مهمی در رابطه با فناوری باتری روی آن ذخیره بوده اما بعدا حذف شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - اند. ماموران سپس پلیس فدرال را در جریان قرار می دهند و آنها هم در بازرسی خانه دانشمند چینی هارد اکسترنالی پیدا می کنند که حاوی اسرار تجاری کمپانی نفتی بوده است.

Tan پس از بازداشت در نوامبر ۲۰۱۹ سرانجام به کپی و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دانلود فایل های پروژه بدون دریافت مجوزهای لازم اعتراف می کند. فایل هایی که به باور دادستان های آمریکایی برای چینی ها ارسال شده است. جان دیمر (John Demers)، معاون دادستان کل امنیت ملی امریکا در این باره می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - گوید: «این پرونده نمونه دیگری از تلاش مداوم چینی ها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - برای سرقت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - حق مالکیت فکری آمریکایی است.»

Trent Shores، دادستان این پرونده نیز از آمادگی مراجع قضایی برای مقابله با تخاصم اقتصادی چین خبر داد چرا که به گفته وی این اقدامات صنایع آمریکایی را تهدید می کنند. مهندسان چینی پیش از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آزادشهر استان گلستان - این هم به سرقت اطلاعات سامانه دفاع موشکی آمریکا و فناوری های حوزه کشاورزی متهم شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone