🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23063.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹؛ سامسونگ و اپل در صدر

در سال ۲۰۱۹ هر یک از تولیدکنندگان بزرگ موبایل بخشی از دنیا را زیر سلطه خود داشته اند. در حالی که سامسونگ بازار موبایل خاورمیانه و اروپا را در دست گرفته، اپل در آمریکای شمالی ...

در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - هر یک از تولیدکنندگان بزرگ موبایل بخشی از دنیا را زیر سلطه خود داشته اند. در حالی که سامسونگ بازار موبایل خاورمیانه و اروپا را در دست گرفته، اپل در آمریکای شمالی مشتریان را به سوی خود کشانده است.

آیفون XR و آیفون ۱۱ به ترتیب با ۴۶.۳ و ۳۷.۳ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - میلیون فروش در سال گذشته، عنوان پرفروش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده اند و رده سوم هم با ۳۰.۳ میلیون واحد عرضه در اختیار موبایل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - اقتصادی سامسونگ گلکسی A10 قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران

علی رغم فروش بالای این دو مدل آیفون، سامسونگ توانسته بازار پر رونق اروپا را با مدل موفق گلکسی A50 از آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - خود کند. کمپانی کره ای در منطقه خاورمیانه هم با عرضه مدل های مقرون به صرفه ای نظیر گلکسی A10 و J2 Core رقبا را به حاشیه رانده است. در آمریکای جنوبی هم بین گوشی‌های پر فروش اثری از آیفون دیده نمی شود و کاربران به گلکسی های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - اقتصادی سامسونگ تمایل نشان داده اند. جالب اینجاست سومین گوشی پر فروش این منطقه به موتورولا تعلق دارد.

اپل در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - خانه اما حرف اول را می زند و ۵ موبایل پر فروش در آمریکای شمالی همگی آیفون هستند. در صدر این فهرست آیفون XR قرار دارد و پس از آن هم آیفون های ۱۱ و ۸ در رده دوم و سوم جای گرفته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - اند. در مجموع به نظر می رسد کاربران حتی در آمریکا و کانادا هم از آیفون های ارزان‌قیمت بیش از پرچمدارهای به روز و گرانبها استقبال می کند.

بر اساس گزارش Omdia در میان ۱۰ گوشی پر فروش جهان در سال ۲۰۱۹ پنج مدل آیفون، چهار مدل گلکسی و یک گوشی از شیائومی قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - دارند. این در حالی است که از نظر موسسه Counterpoint ده گوشی پرفروش سال گذشته شامل شش آیفون، سه گلکسی و یک مدل از اوپو می شود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران

نکته عجیب این است که موبایل های هواوی حتی در چین هم نتوانسته اند به رتبه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بهشهر استان مازندران - ای بهتر از پنجم دست پیدا کنند و رده های برتر این کشور در اختیار اوپو و ویوو قرار دارد. گفتنی است هواوی علی رغم حضور کمرنگ در لیست پر فروش ترین گوشی های ۲۰۱۹ ، در مجموع طی این سال دومین عرضه کننده برتر دنیای موبایل بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone