🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15578.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل کوین بیس در روز اول معاملات عمومی، ۲۹۲ میلیون دلار سهام فروخت

صرافی رمزارز کوین بیس به تازگی بخشی از سهامش را فروخته و حالا طبق گزارش‌ها، در همان روز اول مدیرعامل و هم‌بنیانگذار این کمپانی یعنی «برایان آرمسترانگ» و یکی دیگر از بنیانگذاران آن به نام ...

صرافی رمزارز کوین بیس به تازگی بخشی از سهامش را فروخته و حالا طبق گزارش‌ها، در همان روز اول مدیرعامل و هم‌بنیانگذار این کمپانی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - یعنی «برایان آرمسترانگ» و یکی دیگر از بنیانگذاران آن به نام «فرد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - ارسام» سهام زیادی را واگذار کرده‌اند.

ارزش سهام این صرافی غول‌پیکر چهارشنبه هفته پیش برابر ۳۲۸.۲۸ دلار بود که تفاوت چشمگیری با قیمت مرجع ۲۵۰ دلاری داشت. همین قیمت سهام باعث شد کوین بیس تبدیل به باارزش‌ترین صرافی ایالات متحده آمریکا شود.

کوین بیس عرضه عمومی مستقیم را بجای عرضه اولیه سنتی یا IPO انتخاب کرد، بنابراین با عرضه عمومی سهام سرمایه‌ای بدست نیاورد. بجای اینکار، مقامات این صرافی توانستند بخشی از سهام خود را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - بفروشند. خریدارانی که علاقه‌مند به حضور در بازار رمزارزها هستند هم این سهام را خریدند.

حالا لیستی از کمیسیون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - بورس و اوراق بهادار ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - آمریکا (SEC) منتشر شده که حاوی اطلاعات مربوط به فروش سهام مقامات این صرافی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان

طبق این اطلاعات، مدیرعامل و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - هم‌بنیانگذار کوین بیس، آرمسترانگ دارای ۱۱ درصد از سهام کلاس A و ۲۲ درصد از سهام کلاس B این صرافی بوده. دیگر هم‌بنیانگذار و عضو هیئت مدیره، ارسام هم ۱۱.۴ درصد از سهام کلاس A و ۹ درصد از سهام کلاس B را در اختیار داشته است.

اما این افراد در همان روز چهارشنبه بخشی از سهام خود را واگذار کرده‌اند. آرمسترانگ در آن روز ۷۴۹,۹۹۹ سهام کلاس A را با میانگین قیمت ۳۸۹.۱۰ دلار فروخته و به سرمایه ۲۹۱.۸۳ میلیون دلاری دست پیدا کرده. سهام آرمسترانگ در محدوده قیمت ۳۸۱ تا ۴۱۰.۴۰ دلار فروخته شده است.

در همین تاریخ ارسام هم ۲۹۸,۷۸۹ سهام کلاس A خود را با قیمت میانگین ۳۷۴.۷۲ دلار عرضه کرده و به سرمایه ۱۱۱.۹۶ میلیون دلاری دست پیدا کرده. این سهام در چندین ترید و با قیمت‌هایی در محدوده ۳۱۸.۶۷ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر خوانسار استان اصفهان - تا ۴۲۲.۷۶ دلار فروخته شده است. ارزش سهام کوین بیس در روز دوشنبه با کاهش قیمت بیت کوین به ۳۳۳ دلار رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone