🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15575.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل از لوازم جانبی متنوعی برای ردیاب ایرتگ رونمایی کرد

اپل امشب در مراسم Spring Loaded بالاخره از ردیاب ایرتگ رونمایی کرد. این کمپانی در کنار این ردیاب، لوازم جانبی مختلفی هم برای آن معرفی کرد تا کاربران استفاده راحت‌تری از آن داشته باشند. ایرتگ ...

اپل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - امشب در مراسم Spring Loaded بالاخره از ردیاب ایرتگ رونمایی کرد. این کمپانی در کنار این ردیاب، لوازم جانبی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - مختلفی هم برای آن معرفی کرد تا کاربران استفاده راحت‌تری از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - آن داشته باشند.

ایرتگ امکان ردیابی اشیاء مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند و می‌توانید آن را درون جیب یا اشیاء دیگر قرار - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - دهید. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - البته با لوازم جانبی اپل، امکان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - اتصال آن‌ به وسایل مختلف هم وجود دارد.

یکی از لوازم جانبی Polyurethane Loop نام دارد که اپل آن را سبک و مقاوم می‌داند. این وسیله در رنگ‌های سفید، آبی، زرد و نارنجی و قیمت ۲۹ دلار یعنی هم قیمت ایرتگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - وارد بازار می‌شود.

محصول بعدی، Leather Key - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - Ring نام دارد که از چرم اروپایی بهره می‌برد و در رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز و آبی قابل سفارش است. قیمت این لوازم جانبی به ۳۵ دلار می‌رسد. کاربران همچنین می‌توانند Leather Loop را در رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز با قیمت ۳۹ دلار تهیه کنند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران

این - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - لوازم جانبی به خوبی ایرتگ را احاطه می‌کنند و آن را امن نگه می‌دارند. سپس کاربران بدون هیچ نگرانی می‌توانند آن را به وسیله موردنظرشان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - وصل کنند.

اپل برای لوازم جانبی ایرتگ با شرکت هرمس هم همکاری کرده و از محصولات متنوعی از جاکلیدی گرفته تا تگ مسافرتی رونمایی کرده است. این محصولات در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - رنگ‌های متنوع و جنس چرم به همراه دیگر لوازم جانبی از ۱۰ روز دیگر از فروشگاه آنلاین اپل قابل خریداری خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران

ایرتگ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - یک ابزار کوچک است که از اسپیکر، شتاب‌سنج، بلوتوث LE و باتری قابل تعویض توسط کاربر بهره می‌برد. به گفته کوپرتینویی‌ها این ردیاب تا یکسال - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - شارژدهی دارد. ایرتگ در اپ Find My آیفون به نمایش گذاشته می‌شود و زمانی که بخواهید یک شیء را پیدا کنید، این اپ صدایی توسط این ردیاب پخش می‌کند. هر ایرتگ به چیپ - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - U1 اپل مجهز شده که از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - فناوری باند فوق وسیع، صدا - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر رامسر استان مازندران - و بازخورد هپتیک برای راهنمایی دقیق‌تر افراد استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone