🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15577.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو M2 Reloaded با دوربین چهارگانه و قیمت کمتر از ۱۵۰ دلار معرفی شد

پوکو از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد که از نمایشگر فول اچ ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه که پوکو M2 Reloaded نام دارد، با قیمت ۱۲۶ دلار به فروش می‌رسد. این ...

پوکو از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد که از نمایشگر فول اچ ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه که پوکو M2 Reloaded نام دارد، با قیمت ۱۲۶ دلار به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند تفاوت زیادی با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - پوکو M2 عادی ندارد، با این حال تنها در یک نسخه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حالی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - که پوکو M2 در مدل‌های مجهز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - به ۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده، پوکو M2 Reloaded تنها یک نسخه دارد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند که در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار می‌شود، به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که تراکم پیکسلی آن به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - ۳۹۴ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. در بالای این نمایشگر یک برش قطره‌ای به چشم می‌خورد و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این پنل ۷۰ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان

پوکو M2 Reloaded برای تامین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - قدرتش به چیپ هلیو G80 مدیاتک وابسته است و همچنین از رم LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی eMMC بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این گوشی اقتصادی دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه همچنین به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان

از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - راه‌های ارتباط این دستگاه می‌توان به وای فای دو بانده، شبکه 4G، بلوتوث ۵.۰، درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C اشاره کرد.

پوکو M2 Reloaded از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد و انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تامین می‌کند. این گوشی هوشمند با قیمت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۲۶ دلار در هند به فروش می‌رسد، البته احتمالا وارد بازارهای - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - دیگری هم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone