🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15576.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

لاجیتک از کیبورد Combo Touch برای نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد

لاجیتک‌ کیبورد جدید «کمبو تاچ» (Combo Touch) را با طراحی زیبا، پد لمسی و قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس کاربران نسل جدید آیپد پرو اپل قرار می‌دهد. این شرکت سال گذشته نیز لوازم جانبی آیپد ...

لاجیتک‌ کیبورد جدید «کمبو تاچ» (Combo Touch) را با طراحی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - زیبا، پد لمسی و قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس کاربران نسل جدید آیپد پرو اپل قرار می‌دهد.

این شرکت سال گذشته نیز لوازم جانبی آیپد پرو ۲۰۱۷، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - آیپد ایر ۲۰۱۹ و آیپد ۲۰۱۹ را به بازار عرضه کرد. اکنون با رونمایی از دستگاه‌های جدید اپل، جای تعجب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - نیست که لاجیتک بخواهد محصولات جدیدی را متناسب با نیاز کاربران در دسترس قرار دهد.

کیبورد Combo Touch مجهز به پد لمسی ویژه‌ای است که قابلیت‌های مناسبی همچون قابلیت چند لمسی و مکان نمای بهبود یافته را در حین کار در اختیار کاربران نسل جدید آیپد قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان

Combo Touch برای نسل سوم آیپد پرو ۱۱ اینچی و نسل پنجم آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کیبورد دستگاه قابلیت جدا شدن از بدنه دستگاه را دارد. در نتیجه کاربران می‌توانند هنگام مطالعه کیبورد را به راحتی جدا کنند. لاجیتک می‌گوید Combo Touch - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - جدید نسبت به نسل قبلی طراحی نازک‌تری دارد و از پد لمسی بزرگ‌تری نیز بهره می‌برد. در نتیجه تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران نسل جدید آیپد قرار می‌دهد.

به علاوه، در طراحی قاب کیبورد قسمتی نیز برای قرار دادن اپل پنسل در نظر گرفته شده. مکانیزم کیبورد از نوع مکانیزم قیچی است و کلید‌ها ارتفاعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - برابر با یک میلی‌متر دارند. از دیگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به نور پس زمینه و ردیف کلیدهای میان‌بر در قسمت بالای صفحه کلید اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان

کیبورد از طریق پورت اتصال هوشمند یا همان اسمارت کانکتور به دستگاه متصل می‌شود و نیازی به شارژ کردن ندارد. در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - نتیجه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - کاربران می‌‌توانند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر زنجان استان زنجان - بدون نگرانی در مورد شارژ،‌ از آن استفاده کنند. لاجیتک در نظر دارد همین قاب و کیبورد را به زودی با قیمت ۲۳۰ دلار برای نسل جدید آیپد ۱۲.۹ اینچی نیز به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone