🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29229.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رقابت کافه بازار با گوگل پلی، زیر سایه کمیته فیلترینگ

دستور حذف اپلیکشین‌ها از مارکت‌های اندرویدی داخلی هر از گاهی به برخی از آنها ابلاغ می‌شود و اینطور که «علی نوربخش» مدیر عملیات «کافه بازار» به دیجیاتو می‌گوید این تصمیمات باعث برهم خوردن بازار رقابت شده، ...

 به گفته او این ابلاغیه‌ها منحصر به اپلیکیشن‌های خارجی نیستند و کافه بازار در مقاطع مختلف، ابلاغیه هایی برای حذف اپلیکیشن‌ها دریافت کرده که تاکنون برخی‌شان در گروه پیام‌رسان‌ها و برخی دیگر در دسته لوکیشن بیس‌ها بوده‌اند.

مدیر عملیات کافه بازار در پاسخ به این سوال دیجیاتو که چه عواملی برای حذف اپلیکیشن‌ها مطرح می‌شود گفت:

«دستور حذف اپ‌ها در هر دوره بنا به شرایط خاص یا نتایج تحقیقاتی که روی آنها صورت گرفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - صادر می‌شود و برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی که حذف شده‌اند می‌توانند با پیگیری و اصلاح اپلیکیشن‌های خود، دوباره محصول‌شان را در مارکت‌های اندرویدی قرار دهند. منتها به طور کلی باید گفت که آئین‌ نامه‌ای در این خصوص وجود دارد که در ابلاغیه‌ها، به بند‌های آن استناد می‌شود و دستور حذف اپ‌ها بر اساس بندهای همان آئین‌نامه صادر می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان

نوربخش در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه کاربران هم‌اکنون به همین اپ‌ها در گوگل پلی دسترسی دارند و استدلال یا هدف تصمیم‌گیران برای ارسال چنین دستوراتی چیست، توضیح داد که تصمیم‌گیران قطعا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - از این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - موارد اطلاع دارند اما آنها تنها روی مارکت‌های داخلی می‌توانند نظارت داشته باشند و قوانین را در آنها اجرا کنند و بر گوگل‌ پلی به عنوان بزرگترین مارکت اندرویدی دنیا نظارتی وجود ندارد و راهی برای اعمال قوانین داخلی کشورمان در گوگل پلی پیدا نکرده‌اند.

مارکت‌های داخلی طبیعتا بر اساس قوانین کشور ملزم به اجرای این دستورات هستند، اما آیا کافه بازار تلاشی برای آگاه سازی تصمیم‌گیران به تصمیمات اشتباه و ارسال ترافیک داخل کشور به گوگل داشته‌ است؟ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - نوربخش در پاسخ به این سوال دیجیاتو توضیح داد که کافه بازار به صورت کلی از تمامی روش‌ها برای ارتباط با مسئولان استفاده می‌کند تا بتوانند مشکلات و تبعاتی که در آینده با آنها روبرو خواهند شد را با مراجع تصمیم‌گیر در پلیس فتا، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - مرکز ماهر و کارگروه تعیین مصادیق محتواهای مجرمانه در میان بگذارند  «یکی از بزرگترین تبعات این دستورات - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - برهم خوردن بازار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - رقابت است که بر تمامی بیزینس‌ها و مارکت‌های اندرویدی تاثیر گذار است.»

گفتنی‌ست چند روز پیش، ابلاغیه‌ای برای مارکت اندرویدی مایکت صادر شد که در آن دستور حذف ۱۲ اپلیکیشن پیام‌رسان و لوکیشن بیس مانند ویز، تانگو، ایمو و وی‌چت ابلاغ شده بود. «وحید رحیمیان» مدیر عامل مارکت اندرویدی «مایکت» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به دیجیاتو گفت که نظارت بر محتوای دیجیتال به نحو نامتقارن و ناعادلانه صورت می‌گیرد و این تصمیمات باعث ضربه خوردن به پلتفرم‌های بومی و افزایش ترافیک گوگل‌پلی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone