🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29221.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

توسعه اولین کنسول بازی دنیا توسط یک مهاجر

بازی های ویدیویی سال هاست که از سطح یک سرگرمی برای اوقات فراغت فراتر رفته و به صنعتی با درآمد هنگفت تبدیل شده اند. بر اساس پیش بینی کارشناسان درآمد حاصل از فروش گیم های ...

بازی های ویدیویی سال هاست که از سطح یک سرگرمی برای اوقات فراغت فراتر رفته و به صنعتی با درآمد هنگفت تبدیل شده اند. بر اساس پیش بینی کارشناسان درآمد حاصل از فروش گیم های آنلاین و آفلاین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کامپیوتر، موبایل، کنسول تا سال ۲۰۲۲ به مبلغ سرسام آور ۲۳۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

در این مطلب به زندگی نخستین توسعه دهنده کنسول بازی خانگی یعنی «رالف - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - اچ بائر» پرداخته ایم که در توسعه این صنعت نقشی حیاتی ایفا کرد. این مهاجر آلمانی با اختراع اولین کنسول بازی ، تلویزیون های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - معمولی را به سرزمین فانتزی تبدیل کرد و سنگ بنای صنعتی پر رونق را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - بنیان نهاد. «کیث فینشتاین»، تاریخ‌نگار بازی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - های ویدیویی و مالک - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - موزه گیم VideoTopia اختراع بائر را «سرآغاز یک تحول فکری» خوانده است.

مهاجرت به آمریکا

رالف هنری بائر با نام اصلی «رودلف هاینریش بائر» ۸ مارس ۱۹۲۲ از پدر و مادری یهودی در «پیرمازنز» آلمان متولد شد اما زمانی که ۱۶ سال داشت مجبور شد برای فرار از سیاست ضد یهودی هیتلر به «برانکس» نیویورک مهاجرت کنند. رالف از همان آغاز ورود به شهر در کارخانه چرم سازی به عنوان کارگر استخدام شد اما هنوز زمان زیادی نگذشته بود که با اختراع یک دستگاه سرعت تولید را چندین برابر افزایش داد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران
اولین کنسول بازی دنیا

اوضاع به همین منوال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - می گذشت تا اینکه آگهی تبلیغاتی در مترو توجه او را به خود جلب کرد: «با تعمیر رادیو و تلویزیون به درآمد بالا دست پیدا کنید». او که به ابزارهای الکترونیکی علاقه خاصی داشت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - یک چهارم از حقوق ماهیانه ۴۸ دلاری خود را به آموزش مکاتبه ای تعمیر تلویزیون و رادیو اختصاص داد و چند ماه بعد به تعمیر این دستگاه ها مسلط شد.

شرکت در جنگ

رالف که از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - جنایت های هیتلر کینه ای عمیق به دل گرفته بود، در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - سال ۱۹۴۳ به عنوان افسر اطلاعاتی به ارتش آمریکا ملحق شد. وی مدت کوتاهی پس از سپری کردن آموزش های نظامی به جبهه اروپا اعزام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - شد که در جنگ جهانی دوم به جهنمی سوزان بدل شده بود.

رالف اوقات فراغتش را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - به مطالعه جبر و درست کردن رادیو از مین یاب های آلمانی اختصاص می داد تا دوستانش با آن موزیک گوش کنند. تخصص اصلی او استفاده از سلاح های کوچک بود اما با استفاده از یونیفرم آلمانی و جا زدن خود به عنوان افسر نازی تعداد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - زیادی از نیروهای هیتلر را خلع سلاح کرد و در مجموع ۱۸ تن سلاح آلمانی را برای ارتش جمع آوری کرد که در موزه نظامی به نمایش گذاشته شده اند.

توسعه اولین کنسول بازی

پس از پایان جنگ و شکست نازی ها رالف هم از ارتش جدا شد و دوباره سراغ علاقه اصلی‌اش یعنی فناوری تلویزیون رفت. او یکی از نخستین کسانی است که مدرک مهندسی تلویزیون را از موسسه فناوری تلویزیون شیکاگو دریافت کرد. پس از پایان تحصیلات به کمپانی تولید ماشین های جراحی پیوست اما در سال ۱۹۵۱ به عنوان مهندس رشد در «لوارل الکترونیکس» استخدام شد.

پروژه محول شده به بائر توسعه تلویزیونی پیشرفته بود اما ناگهان فکر اضافه کردن قابلیت بازی به سیستم به ذهنش خطور کرد اما جواب دلسرد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کننده ای از رییسش دریافت کرد:

فراموشش کن رالف. همین الان هم از برنامه عقب افتادی پس فقط همون تلویزیون لعنتی رو بساز.

رالف می دانست که در این شرکت نوآوری هایش راه به جایی نمی برد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - به همین خاطر عطای آن را به لقایش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - بخشید و راهی کمپانی «سندرز» شد. زمینه فعالیت این شرکت توسعه ابزارهای الکترونیک نظامی بود اما ذهن کنجکاو بائر هنوز ایده پیاده سازی سیستم های بازی در تلویزیون را فراموش نکرده بود. او - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - با استعداد و مهارتی که از خود نشان داده بود به عنوان مدیر بخشی با ۵۰۰ پرسنل انتخاب شده بود اما ناگهان ایده قبلی به سرش زد و به سرعت آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - را با مداد روی کاغذ آورد.تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

نتیجه پیاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - سازی ایده چهار صفحه طرح و نقشه از یک جعبه بازی بود که به همه اجازه می داد روی تلویزیون - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - های معمولی بازی های تخته ای، ورزشی و غیره انجام دهند. او در شرکت جدید هم روی این ایده پافشاری می کرد اما اغلب این جواب را دریافت می کرد: «هنوز هم با این ایده ها کلنجار می روی؟»

با این حال شکارچی نازی ها به آسانی از میدان به در نمی شد. رالف پس از توضیح این ایده برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - یکی از مدیران او را به سرمایه گذاری روی توسعه دستگاه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - قانع کرد. در نهایت ۲ هزار دلار برای تحقیق، ۵۰۰ دلار برای تهیه ابزارهای لازم و دو مهندس کمکی در اختیار او قرار داده شد. این تیم توسعه اولین کنسول بازی را در اتاقک زیرشیروانی و به صورت محرمانه پیش می بردند. پس از تولید هفت نمونه اولیه سرانجام طرح نهایی بدست آمد و براون باکس نامگذاری شد.

طراحی براون باکس

این کنسول از جعبه های مشکی، سفید و قهوه ای تشکیل شده بود که از طریق سیم به دو کنترلر مستطیلی متصل می شدند. بخش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - اصلی کنسول از طریق جعبه سوییچ به تلویزیون متصل می شد و کاربر می توانست بین تماشای فیلم یا بازی یکی را انتخاب کند.

طراحی کنترلر دستگاه به گونه ای بود که باید روی سطحی صاف قرار داده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - می شد. چهار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کلید روی کنترلر قرار داشت که کلید ریست در وسط، یک کلید در سمت راست و دو کلید دیگر در سمت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - چپ بدنه تعبیه شده بودند. کاربرد کلید ریست با آنچه که در ذهن داریم تفاوت داشت و به جای ریست بازی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - عناصر مختلف را به حالت اولیه برمی گرداند.

همراه این کنسول شش باتری متوسط R14 عرضه می شد اما امکان اتصال آن به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - آداپتورAC هم وجود داشت که باید جداگانه خریداری می شد. اولین کنسول بازی قابلیت پخش صدا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - نداشت و تنها قادر به نمایش سه نقطه و یک خط - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - عمودی سفید در زمینه مشکی بود. یکی از نقطه ها توسط سیستم و دوتای دیگر توسط کاربر کنترل می شد. کاربر می توانست با استفاده کلیدهای روی کنسول مکان خط عمودی و سرعت حرکت نقطه خودکار را تنظیم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کند. برای اجرای بازی های مختلف باید مکان خط تنظیم می شد، مثلا برای اجرای بازی تنیس خط به وسط می آمد اما حین بازی هندبال به لبه نمایشگر برده می شد.تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران

در ساخت این کنسول از قطعات محاسباتی دیجیتال استفاده شده بود. مهندسان به منظور کاهش هزینه نهایی مدار اصلی را بر اساس منطق دیودی - ترانزیستوری (دی تی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ال) و با استفاده از دیودو ترانزیستور پیاده سازی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کردند. گیمرها به جای کارتریج های رام که بعدا فراگیر شد، از کارت های بازی شبیه مدار چاپی استفاده می کردند. این کارت ها در قالب مجموعه ای از سوئیچرها عملکرد مدار داخلی و واکنش آن به کنترلرها را تغییر می دادند.

عرضه اولین کنسول بازی جهان به بازار

بائر برای فروش براون باکس ابتدا سراغ تلویزیون های پولی رفت اما آنها دست رد به سینه او زدند. کمپانی های تولید تلویزیون هم اشتیاقی به خرید براون باکس نداشتند و در نهایت یکی از زیر مجموعه های فیلیپس به نام «مگناوکس» در را به روی فرشته اقبال باز کرد. مگناوکس در ۱۹۷۲ براون باکس را به عنوان کنسول ادیسه روانه بازار کرد و در همان سال اول موفق به فروش ۱۳۰ هزار دستگاه از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - آن شد.

تا سال ۱۹۷۵ فروش ادیسه از مرز ۳۳۰ هزار دستگاه عبور کرد اما بائر معتقد بود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - که میزان فروش باید به مراتب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - بیشتر از این میزان باشد. او مگناوکس را به خاطر محدود کردن عرضه این فناوری به فروشگاه های تحت نظر خودش و القای این تفکر که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - جدید تنها با دستگاه های آنها سازگار است، سرزنش می کرد. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - یکی دیگر از انتقادهای بائر این بود که مگناوکس نرخ دستگاه ها را به جای ۱۹.۹۵ دلار پیشنهادی ۱۰۰ دلار قیمت گذاری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کرده است.

بائر پس از بازنشستگی از سندرز در ۱۹۸۷ کسب و کار مشاوره خودش را راه اندازی کرد. او کلکسیون ارزشمندش از سخت افزارهای اولیه گیم را به چند موزه از جمله بزرگترین موزه علمی-فرهنگی-تحقیقاتی جهان با عنوان «انستیتوی اسمیتسونین» اهدا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - کرد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران
بائر در کنار جورج - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - بوش

بائر به خاطر اختراع اولین کنسول بازی و فعالیت های پس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - از آن جوایز متعددی را از آن خود کرد و از این میان می توان به مدال ملی فناوری اشاره کرد که به پاس نقش چشمگیر او در توسعه و تجاری سازی بازی های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - ویدیویی تعاملی در فوریه ۲۰۰۶ و توسط جورج بوش، رییس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پل سفید استان مازندران - جمهور وقت به وی اهدا شد. در آپریل ۲۰۱۰ نیز وزارت بازرگانی ایالات متحده با برپایی مراسمی رسمی نام وی را به تالار ملی مخترعان اضافه کرد. رالف اچ بائر در دسامبر ۲۰۱۴ و در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone