🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29223.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

منتخب تد: هوش مصنوعی چگونه آینده بشریت را نجات می دهد؟ [تماشا کنید]

شاید از تیتر این مطلب تعجب کرده باشید و این گونه تصور کنید که: «مگر چنین چیزی ممکن است؟ هوش مصنوعی می خواهد با سلطه بر بشر، آینده انسان را نابود کرده و ما را ...

شاید از تیتر این مطلب تعجب کرده باشید و این گونه تصور کنید که: - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - «مگر چنین چیزی ممکن است؟ هوش مصنوعی می خواهد با سلطه بر بشر، آینده انسان را نابود کرده و ما را از صحنه روزگار حذف کند».

«کای-فو لی»، سرمایه گذار و دانشمند حوزه کامپیوتر اما از دیدگاه متفاوتی به موضوع نگاه می کند. در سخنرانی تد، لی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - خاطره ای می گوید که می توانست به کم توجهی به خانواده اش منجر شود. اما به دنبال اتفاقاتی که در زندگی اش پیش آمد در نهایت دیدگاهش به زندگی تغییر کرد. این دانشمند راهکارهایی را ارائه می کند که با استفاده از آنها می توانیم از بحران از دست رفتن مشاغل به دلیل ظهور هوش مصنوعی جلوگیری کنیم.

مواردی که گفتیم شاید به نظرتان کمی گیج کننده بیاید، اما لی تمامی آنها را به هم ارتباط می دهد. در بخشی از سخنرانی در مورد نابودی شغل ها در مورد هوش مصنوعی این گونه می گوید:

«آنچه از نابودی شغل ها مهم تر است، نابود شدن معنا است، چرا که اخلاق کاری در عصر صنعتی به ما این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - طور القا کرده که کار، دلیل موجودیت ما است و این کار است که به زندگی ما معنا بخشیده است».

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران

لی خود را یکی از اولین و راغب ترین قربانی های این نوع تفکر اعتیاد به کار می داند. او اعتراف می کند که به سختی کار می کرده و به همین دلیل نزدیک بود همسر خود را در اتاق زایمان تنها رها کند. اما وسواسی که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - برای کار کردن داشت چند سال پیش به طور ناگهانی پایان یافت. پس از اینکه متوجه شد تنها چند ماه دیگر می تواند زنده بماند، بررسی دوباره زندگی خود را آغاز کرد.

هوش مصنوعی کم کم شغل های معمولی را از ما می گیرد اما همین مشاغل معمولی در واقع معنای وجودی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - ما نیستند. به عقیده لی علت وجودی ما «عشق» است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - و هوش مصنوعی  آمده تا به ما یادآوری کند که چه چیز ما را انسان می کند. پس بگذارید آن را با آغوش باز بپذیریم. حال ما چطور می توانیم در عصر هوش مصنوعی خود را متمایز کنیم؟ چگونه می توانیم با این تمایز با تهدیدات هوش مصنوعی کنار بیاییم و خود را با آن هماهنگ کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات ویدیوی سخنرانی کای-فو لی را مشاهده کنید.

از 29 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 هر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر چمستان استان مازندران - روز با یک ویدیوی منتخب تد با دیجیاتو همراه باشید.

می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه Persian فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone