🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29237.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

حذف ۱.۵ میلیون ویدیوی مربوط به حمله نیوزیلند از فیسبوک در ۲۴ ساعت

انتشار گسترده ویدیوهای مربوط به حادثه تروریستی نیوزیلند واکنش های بسیاری را میان کاربران و مقامات برانگیخت و حالا فیسبوک در مقام دفاع از خود برآمده است. این سایت با انتشار توییتی مدعی شده که ...

انتشار گسترده ویدیوهای مربوط به حادثه تروریستی نیوزیلند واکنش های بسیاری را میان کاربران و مقامات برانگیخت و حالا فیسبوک در مقام دفاع - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از خود برآمده است. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این سایت با انتشار توییتی مدعی شده که در ۲۴ ساعت اول پس از فاجعه ۱.۵ میلیون ویدیوی مربوط به لحظات ترور را از پلتفرم خود پاکسازی کرده است. بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اساس این توییت بخش عمده این ویدیوها پیش از انتشار در وب بلاک شده اند:

در ۲۴ ساعت اول ۱.۵ میلیون ویدیو را در سراسر جهان حذف کردیم که ۱.۲ میلیون آن در زمان آپلود بلاک شده اند.

این سایت همچنین در حال حذف نسخه های ویرایش شده ویدیوی حمله نیوزیلند است که محتوای گرافیکی را به نمایش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمی گذارند. به گفته یکی از سخنگویان فیسبوک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این پروسه در نیوزیلند و به خاطر احترام به خانواده های قربانیان و پاسخ به نگرانی های مقامات صورت گرفته است.

جمعه گذشته یک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فرد مسلح در شهر «کرایس - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چرچ» به تعدادی نمازگزار در مسجد یورش برده و جریان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تیراندازی را به صورت زنده در فیسبوک به نمایش گذاشت.تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل هرچند شبکه های اجتماعی لینک های اصلی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ویدیو و برخی کپی های آنرا حذف کردند اما در جلوگیری از انتشار گسترده آن موفق نبودند چرا که بسیاری از کاربران فایل را دانلود کرده و در سایت های دیگر از جمله یوتیوب منتشر کردند. این سایت هم از کاربران خواسته بود که کلیپ های مربوط به این حادثه تروریستی را گزارش کنند و ظاهرا هزاران نسخه از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن را از سایت خود پاک کرده است.

با این حال واکنش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نه چندان سریع این غول های رسانه ای به پاکسازی ویدیوها آنها را آماج انتقاد قرار داد تا جایی که وزیر کشور بریتانیا این سایت ها را تهدید کرده در صورت عدم پیاده سازی راهکارهای مناسب باید خود را برای اقدامات قانونی آماده کنند.

 

تماشا کنید: اولین راکت تجاری یک شرکت خصوصی نیوزیلندی با موفقیت پرتاب شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جاوید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا سمت کوی شهرداری مشکین شهر مایکروفر اسنوا SB-54203 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در کوی شهرداری شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone