🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29222.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

چگونه بخشی از یک فایل ورد را از ویرایش شدن محافظت کنیم؟

اگر به صورت همزمان با چند نفر دیگر روی یک فایل ورد کار می‌کنید، احتمال این که دیگران بخشی از متن را تغییر دهند وجود دارد. این تغییر ممکن است بر خلاف خواسته‌ی شما صورت ...

اگر به صورت همزمان با چند نفر دیگر روی یک فایل ورد کار می‌کنید، احتمال این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که دیگران بخشی از متن را تغییر دهند وجود دارد. این تغییر ممکن است بر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خلاف خواسته‌ی شما صورت پذیرد و یا حتی عدم تغییر آن برایتان بسیار حیاتی باشد. نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که شما این امکان را دارید تا بخشی از یک فایل ورد را از ویرایش شدن محافظت کنید یا به اصطلاح آن را قفل کنید.

با انجام این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کار امکان تغییر فایل ورد توسط دیگر افراد وجود نخواهد داشت و بخش محافظت شده همیشه ثابت باقی می‌ماند و تنها شما می‌توانید آن را ویرایش کنید. در این مطلب قصد داریم چگونگی محافظت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کردن از بخشی از یک فایل ورد را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه بخشی از یک فایل ورد را از ویرایش شدن محافظت کنیم؟

فرض می‌کنیم شما کار‌های لازم را روی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخشی از یک فایل ورد اعمال کرده باشید و قصد دارید آن را با دیگر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همکارانتان به اشتراک بگذارید. اما بخشی از این فایل نباید ویرایش شود و تنها افراد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باید قادر به مطالعه‌ی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن باشند. ابتدا فایل ورد را اجرا کرده و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - وارد تب Review شوید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حالا روی گزینه‌ی Restrict Editing‌ کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پنجره‌ای در سمت راست نرم افزار ورد اجرا می‌شود. از این بخش گزینه‌ی Allow only this type of editing in the document را فعال کنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

بعد از فعال کردن گزینه‌ی یاد شده در لیست پایینی گزینه‌ی No changes را انتخاب کنید تا مطمئن شوید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که مطلب تنها برای مطالعه کردن در دسترس دیگران قرار می‌گیرد و امکان اعمال تغییرات روی آن وجود ندارد.

علاوه بر این متوجه گزینه‌ی جدیدی تحت عنوان Exeptions خواهید شد. از اینجا می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی می‌توانند فایل ورد را ویرایش کنند. البته فعلا توجهی به این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخش نداریم.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حالا زمان آن رسیده که بخش‌های مورد نظرتان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از متن را مشخص کنید. هر قسمتی که می‌خواهید به هیچ عنوان قابل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تغییر نباشند را انتخاب کنید. برای این کار کافیست با استفاده از نشانگر ماوس بخش‌های مورد نظر را انتخاب نمایید.

اگر می‌خواهید بخش‌های نا پیوسته از هم را انتخاب کنید کافیست ابتدا کلید Ctrl را روی کیبورد نگه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارید و بخش‌هایی که می‌خواهید را با استفاده از نشانگر ماوس مشخص کنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

بعد از آنکه همه‌ی بخش‌های مورد نظر خود را انتخاب کردید مجددا به بخش Restrict Editing برگردید و گزینه‌ی Everyone را فعال کنید. این گزینه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به همه‌ی افرادی که فایل را دریافت می‌کنند اجازه می‌دهد تا بخش‌های مشخص شده را ویرایش کنند.

اگر در یک شرکت روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنید این امکان را خواهید داشت تا نام کاربری همکارانتان را از بخش More users وارد کرده تا تنها افرادی خاص قادر به اعمال تغییرات روی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخش‌های مشخص شده‌ی فایل متنی باشند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نهایت از بخش Start Enforcement گزینه‌ی Yes, Start Enforcing Protection را بزنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پنجره‌ی Start Enforcing Protection نمایش داده خواهد شد و به شما هشدار می‌دهد که این پرونده‌ی متنی پیش رو هنوز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رمزگذاری نشده و از شما می‌خواهد که برای آن رمز عبور مشخص کنید. این کار را انجام دهید و سپس OK را بزنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

بعد از کلیک کردن روی دکمه‌ی OK، فایل متنی ورد همه‌ی بخش‌های محافظت شده را هایلایت می‌کند تا مشخص کند که قابل تغییر نیست.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در پنجره‌ی Restrict Editing که سمت راست صفحه باز شده، گزینه‌ای جدید ظاهر خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد به سرعت از یک بخش محافظت شده به بخشی دیگر بروید. برای این کار کافیست روی گزینه‌ی Find Next Region I Can Edit کلیک کنید.

گزینه‌ی Show All - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - Region I Can Edit همه‌ی بخش‌های محافظت شده را نمایان می‌کند. اگر می‌خواهید هایلایت‌های مشخص شده در متن را حذف کنید، گزینه‌ی Highlight the regions I can edit را غیر فعال کنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

هر زمان که بخواهید این امکان را خواهید داشت که همه‌ی محدودیت‌های اعمال شده روی فایل ورد را از بین ببرید. برای این کار کافیست از پنجره‌ی نمایش داده شده در سمت راست روی گزینه‌ی Stop Protection کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر باختر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر نمایندگی شما مینودشت فولاد شهر هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در مینودشت شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone