🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29224.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد‌ جدید اپل رویت شد

صبح دیروز فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شد و در آن زمان کارشناسان مدعی شدند که این اتفاق به منظور رونمایی از محصولات جدید رخ داده. چند ساعت بعد آیپد‌های سال ۲۰۱۹ در سکوت خبری معرفی ...

صبح دیروز فروشگاه آنلاین اپل از دسترس خارج شد و در آن زمان کارشناسان مدعی شدند که این اتفاق به منظور رونمایی از محصولات جدید رخ داده. چند ساعت بعد آیپد‌های سال ۲۰۱۹ در سکوت خبری معرفی شدند. در حالی که گفته می‌شد این اتفاق - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - پنجم فروردین ماه طی یک مراسم ویژه رخ دهد. حال اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد جدید اپل رویت شده اما جالب اینجاست که مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - به کدامیک از دو محصول جدید تعلق دارد.

کارشناسان معتقدند که بنچمارک تازه رویت شده به آیپد مینی یا آیپد ایر ۲۰۱۹  اختصاص دارد چرا که آیپد‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - سال گذشته اپل یعنی آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی از چیپست هشت هسته‌ای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - بایونیک A12X اپل بهره می‌برد.

در حالی که این بنچمارک خبر از چیپست شش هسته‌ای می‌دهد که بیشینه سرعت کلاکی معادل ۲.۴۹ گیگاهرتز دارد. این چیپست و بیشینه‌ی سرعت کلاک آن با مشخصات چیپست A12 اپل خوانایی دارد که چندی پیش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - این شرکت از آنها در آیفون‌های جدیدش بهره گرفته. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که اکنون اولین بنچمارک گیکبنچ منتسب به آیپد‌ جدید اپل مقابل چشمان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - کاربر قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان

به هر حال این آیپد جدید اپل توانسته در تست بنچمارک چند هسته‌ای وبسایت گیکبنچ امتیاز ۱۱۶۰۷ را  ثبت کند. در حالی که آزمایش تک هسته ای آن، نمره ۴۸۰۶ را نتیجه داده. باید گفت که این آیپد موفق شده نسبت به آیفون‌های جدید نتیجه بهتری به ثبت برساند.

اپل به هنگام معرفی از مشخصات کلی محصولات جدید پرده برداشته و این بنچمارک چیز تازه‌ای جز مقدار رم بکار رفته در این گجت ندارد. بر همین اساس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - احتمال می‌رود که آیپد مینی با آیپد ایر ۲۰۱۹ به ۳ گیگابایت رم مجهز شود که یک گیگابایت از آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی سال ۲۰۱۷ کمتر است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان
هنوز آیپد‌های سال قبل مقام نخست را در بنچمارک سیستم عامل iOS به خود اختصاص داده‌اند

باید در نظر داشت که آیفون XR - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - نیز از همین مقدار رم بهره می‌برد و علیرغم این مسئله، آنچنان سرعتش پایینتر از به آیفون XS و XS Max بهره‌مند از ۴ گیگابایت رم نبود. با این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مریوان استان کردستان - اوصاف باید منتظر عرضه هر دو آیپد جدید اپل بمانیم تا ببینیم این محصولات می‌توانند چه عملکردی از خود بر جای بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone