🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15306.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: با کمک چین باید بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین اعلام کرد حالا که کنترل فضای مجازی از دست خارج شده این مساله برای ایران اهمیت ...

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین اعلام کرد حالا که کنترل فضای مجازی از دست خارج شده این مساله برای ایران اهمیت زیادی دارد که بتوان با همکاری چینی‌ها به فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - خود حاکمیت داشته باشیم.

«محمود نبویان» در گفتگویی که امروز با خبرگزاری مهر داشته از اِعمال حاکمیت بر فضای مجازی و «موتورهای جستجوگر، پیام‌‌رسان‌های اجتماعی و پست الکترونیک» به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - عنوان موارد مدنظر نام برده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - و گفته است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - در تولید «تبلت، لپ‌تاپ و موبایل و در زمینه هوش مصنوعی» می‌توانیم با چین همکاری کنیم.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان

به گفته نبویان سند همکاری چین ایران - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - شامل ۹ بند و ۳ ضمیمه است که در این سه ضمیمه «اهداف اساسی»، «تفصیل در زمینه همکاری» بین دو کشور و «جزئیات زمینه‌های همکاری» آمده است:

«در حال حاضر متاسفانه ما حاکمیتی بر فضای مجازی، موتورهای جستجوگر، پیام‌رسان‌های اجتماعی و پست الکترونیک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - نداریم و حاکمیت آن از دست ما خارج شده است. برای ما بسیار حائز اهمیت است که با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - همکاری با چینی‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - بتوانیم بر فضای مجازی خود حاکمیت داشته باشیم و همچنین تبلت، لپ تاپ و موبایل تولید کنیم و با چین همکاری‌هایی در زمینه هوش مصنوعی داشته باشیم.»

او تاکید کرده اگر یک کار خوب در این دولت رخ داده آن هم همین توافق ایران - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - با چین است.

شایان ذکر است در شهریور ماه ۹۹ و هفت ماه پیش از امضای این توافق نامه یکی دیگر از نمایندگان مجلس کشورمان تاکید کرده بود که ایران قرار است طی این همکاری «اینترنت ملی» ایجاد کند. «محمدصالح جوکار»، نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در این باره گفته بود: «طرح ملی شدن اینترنت بحث امروز و دیروز نیست و این ماجرا به چند سال پیش برمی‌گردد. دولت طبق برنامه ششم مکلف است که اینترنت کشور را ملی کند و تمامی شرایط برای تحقق این موضوع فراهم است. کشور چین قرار است طی سند همکاری ایران با این کشور به تحقق این موضوع کمک کند.»

هرچند این سند هنوز هیچ‌جا به طور کامل منتشر نشده اما به نظر می‌رسد بخش‌هایی آن به فضای مجازی مرتبط باشد. پیش از این دیجیاتو تنها پیش‌نویس متنی که از این تفاهم نامه در رسانه‌های اصولگرا منتشر شده بود را به طور کامل مورد بررسی قرار داده بود و موارد حوزه فناوری آن را موشکافی کرده بود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان

گفتنیست پیش از این مقام‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - وزارت خارجه ایران درباره وجود سه ضمیمه که پیوست این سند همکاری شده، توضیحی نداده بودند و این اولین بار است که درباره این پیوست‌ها صحبت می‌شود.

سند همکاری‌های راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین روز هفتم فروردین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - امسال به امضای وزیران خارجه دو کشور رسید ولی تاکنون متن کامل آن منتشر نشده است.

گفتنیست بسیاری از مسئولان در بخش‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - حوزه فناوری کشور علی‌الخصوص نهادهای مرتبط با بدنه حاکمیت مانند مرکز ملی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - فضای مجازی و معاونت دادستانی در امور فضای مجازی کشور، بارها از نحوه توسعه ارتباطات در چین تعریف و تمجید کرده‌اند. آنها در مصاحبه‌های خبری گوناگون حاکمیت چین در فضای مجازی را امری مثبت دانسته‌اند و از آن سو وزیر ارتباطات در واکنش به این اظهارات اعلام کرده بود که چین بیش از یک و نیم میلیارد نفر جمعیت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستارا استان گیلان - دارد و می‌تواند بر اساس سیاست‌های خود، فناوری‌های ملی را محقق کند درحالی که سایر کشورها چنین جمعیتی ندارند و توسعه این فناوری‌ها به تعداد کاربران بالا نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone