🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15309.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزارت ارتباطات به سه اپراتور درباره اختلال کلاب هاوس

سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. رییس سازمان رگولاتوری از اپراتورها خواسته ...

سازمان تنظیم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - مقررات (رگولاتوری) با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. رییس سازمان رگولاتوری از اپراتورها خواسته تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - در صورت وجود نامه قضایی برای این موضوع، رونوشت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - آن به وزارت ارتباطات ارائه شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این هشدار دیروز با نامه «حسین فلاح جوشقانی»، رئیس سازمان تنظیم مقررات خطاب به مدیرعامل سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران ابلاغ شده است.

در هفته اخیر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - کاربران این سه اپراتور برای اتصال به کلاب هاوس با مشکل مواجه شده بودند با اینکه اکثر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - این اختلا‌ل‌ها برطرف شده اما هنوز هم مشکلاتی برای تعدادی از کاربران برای اتصال به این شبکه اجتماعی وجود دارد. وزارت ارتباطات این اختلال‌ها را غیرعادی دانسته بود و در ظاهر به نظر می‌آید هیچ نهادی دستوری مبنی بر فیلترینگ و یا مسدودسازی این شبکه ابلاغ نکرده است یا دست‌کم اینطور می‌گوید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران

در این هشدار که توسط رگولاتوری ابلاغ شده، ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی که ایجاد اختلال در ارتباطات را جرم‌انگاری کرده مورد استناد قرار گرفته است. البته بند ف ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این وزارت خانه را طبق قانون مامور حراست و حفاظت از تبادل اطلاعات در شبکه‌های اطلاع رسانی می‌نماید.

متن نامه همچنین متذکر شده در صورت استمرار این اختلال و با توجه به جمع‌آوری ادله فنی، گزارش رخداد جرم برای پیگیری قضایی به دادسرا ارائه و درخواست پیگرد قضایی آمران و عاملان این اختلال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نکا استان مازندران - ثبت و پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone