🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15310.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل رسما عرضه گوشی پیکسل 5A 5G را تایید کرد

گوگل رسما در واکنش به شایعات از معرفی تلفن هوشمند جدیدی به نام پیکسل 5A 5G خبر داد. این شرکت در پاسخ به گزارشی که مدعی بود تولید این گوشی به‌کلی لغو شده، بیانیه‌ای را ...

گوگل رسما در واکنش به شایعات از معرفی تلفن هوشمند جدیدی به نام پیکسل 5A 5G خبر داد. این شرکت در پاسخ به گزارشی که مدعی بود تولید این گوشی به‌کلی لغو شده، بیانیه‌ای را منتشر کرد که از عرضه پیکسل 5A 5G در آمریکا و ژاپن خبر می‌دهد.

سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای گفت: «پیکسل 5A - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - 5G لغو نشده است. این دستگاه در دنباله سال در آمریکا و ژاپن عرضه می‌شود و معرفی آن همزمان با تاریخی است که موبایل نسل قبلی سری A پارسال رونمایی شد.» روز گذشته، «جان پراسر» در توییتی اعلام کرد که عرضه پیکسل 5A به خاطر کمبود تراشه لغو شده. در ادامه وب‌سایت «اندروید سنترال» نیز به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که پیکسل 5A تولید نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که کمبود تراشه هنوز مشکلی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - جدی برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - گوگل به حساب می‌آید، چون این شرکت موبایل خود را فقط در آمریکا و ژاپن عرضه می‌کند. شایعات می‌گویند پیکسل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - 5A 5G شبیه پیکسل 4A 5G موبایلی ارزان‌تر از پرچمداران این شرکت خواهد بود. نشانه‌های تولید این گوشی از ماه ژوئیه ۲۰۲۰ در کد پروژه متن‌باز اندروید مشاهده شده بود. انتظار می‌رود پیکسل 5A 5G از نظر اندازه شبیه پیکسل 4A 5G باشد؛ یعنی از نمایشگر ۶.۲ اینچی با وضوح +FHD، دوربین دوگانه و جک هدفون بهره ببرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران

در بیانیه گوگل گفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - شده که این گوشی در همان تاریخ رونمایی از مدل قبلی سری A معرفی می‌شود. بنابراین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - باید در ماه اوت مصادف با مرداد و شهریور منتظر این گوشی باشیم. ولی خیلی از منابع پیش‌بینی کرده‌اند که این گوشی را در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل ببینیم.

گوگل قبلا هم در واکنش به شایعات مجبور به اعلام خبر تولید محصولات خود شده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۹ پس از افشای تصاویر پیکسل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - ۴ مجبور شد این تلفن هوشمند را زودتر از موعد معرفی رونمایی کند. ولی واکنش کنونی گوگل بیشتر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - از آن که شبیه استفاده به موقع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نور استان مازندران - از جو داغ رسانه‌ای باشد، شبیه کنترل اخبار و جلوگیری از صدمات احتمالی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone