🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15318.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از ساخت پردازنده‌های جدید ARM برای دیتاسنترها خبر داد

پس از معرفی پروژه Denver CPU و پردازنده‌های موبایل Tegra K1، چند سالی بود که دیگر خبری از فعالیت انویدیا در حوزه پردازنده‌های مرکزی شنیده نمی‌شد. اما حالا این شرکت با پروژه جدیدی به نام ...

پس از معرفی پروژه Denver CPU و پردازنده‌های موبایل Tegra K1، چند سالی بود که دیگر خبری از فعالیت انویدیا در حوزه پردازنده‌های مرکزی شنیده نمی‌شد. اما حالا این شرکت با پروژه جدیدی به نام «انویدیا گریس» (Nvidia Grace) به حوزه CPU برگشته و می‌خواهد تراشه‌ه‎ای مبتنی بر معماری آرم برای دیتاسنترهای متمرکز بر هوش مصنوعی بسازد.

انویدیا شهریور پارسال از معامله‌ای ۴۰ میلیارد دلاری برای خرید آرم خبر داد و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - حالا در تلاش است تا مجوزهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - لازم برای این معامله را از مراجع قانونی دریافت کند. این شرکت مدعی است با این قرارداد می‌خواهد آرم را برای عصر هوش مصنوعی آماده کند. حالا طراحی این تراشه هم می‌تواند گامی در راستای همین هدف باشد.

نام پردازنده جدید «گریس» از متخصص کامپیوتر آمریکایی «گریس هاپر» گرفته شده است. این تراشه در سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید و در اجرای پیچیده‌ترین پردازش‌های هوش مصنوعی قدرتی ۱۰ برابر سریع‌ترین سرورهای حال حاضر دنیا خواهد داشت. با این حساب، گریس می‌تواند به گزینه مناسبی برای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - ابرکامپیوترهای مراکز تحقیقاتی تبدیل شود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان

با توجه به نقشه راه شرکت انویدیا که تصویر آن در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - کنفرانس GTC 2021 منتشر شد، این شرکت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - در سال ۲۰۲۵ نسل دوم گریس را معرفی خواهد کرد. انویدیا هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی گریس منتشر نکرده، اما می‌دانیم که در این تراشه از نسل چهارم NVLink استفاده می‌شود که CPU و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - GPU را با سرعت اعجاب‌آور ۹۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ به هم وصل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان

این رقم حتی از پهنای باند حافظه CPU هم بیشتر است، در نتیجه پردازنده گرافیکی پیوند ویژه‌ای با CPU خواهد داشت تا با حداکثر پهنای باند به حافظه سیستم دسترسی داشته باشد. این روش در حقیقت به کل سیستم اجازه می‌دهد از یک فضای آدرس حافظه مشترک استفاده کند.

انویدیا در تراشه گریس از نسل بعدی هسته‌های Neoverse استفاده خواهد کرد که به ادعای این شرکت می‌تواند در بنچمارک SPECrate2017_int_base امتیازی بالاتر از ۳۰۰ به دست بیاورد. انویدیا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گلستان استان گلستان - فعلا اطلاعات بیشتری درباره چگونگی پیکربندی یا بهینه‌سازی بخش شبکه عصبی این پردازنده منتشر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone