🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15315.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ماه آینده از گوشی‌های جدیدی تحت برند «می ایکس» رونمایی می‌کند

شیائومی امروز از برند جدیدی از تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد. اولین محصولات این برند که شیائومی می ایکس نام دارد قرار است ۳ اردیبهشت در مراسم رونمایی می ۱۱ اولترا در هند معرفی ...

شیائومی امروز از برند جدیدی از تلفن‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد. اولین محصولات این برند که شیائومی می ایکس نام دارد قرار است ۳ اردیبهشت در مراسم رونمایی می - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۱ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - اولترا در هند معرفی شوند. شیائومی می‌گوید این گوشی‌ها عملکرد عالی، نمایشگر باکیفیت، طراحی زیبا و دوربین قدرتمندی خواهند داشت.

معاون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - جهانی شیائومی و مدیر بازاریابی شعبه هند این شرکت امروز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود از برگزاری مراسمی در تاریخ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - ۳ اردیبهشت و معرفی گوشی‌های سری می ایکس خبر داد. در ادامه یکی از اعضای ارشد تیم بازاریابی شیائومی هند در توییت دیگری گفت سری می ۱۱ ایکس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - همراه با می ۱۱ اولترا معرفی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان

این سری شاید اسم جدیدی داشته باشد، اما احتمالا همان گوشی‌های برند ردمی است که این بار با برند ایکس وارد بازار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - هند خواهند شد. وب‌سایت XDA Developers قبلا در گزارشی گفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - بود که ردمی K40 و ردمی K40 پرو پلاس با نام می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو روانه بازار هند می‌شوند.

این یعنی گوشی‌های جدید سری شیائومی می ایکس احتمالا با دوربین سه‌گانه و نمایشگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۲۰ هرتزی امولد به بازار می‌آیند. ردمی K40 از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و ردمی K40 پرو پلاس از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. هر دو دستگاه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی، رابط کاربری MIUI 12، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. ردمی K40 برای دوربین اصلی خود از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و ردمی K40 پرو از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

البته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - نمی‌دانیم که این دو گوشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - با برند جدید می ایکس هم قرار است با همین مشخصات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لنگرود استان گیلان - راهی بازار هند شوند یا نه. این احتمال وجود دارد که برخی از مشخصات دستگاه‌ها تغییر کند. با این حال انتظار داریم که قیمت آن‌ها از می ۱۱ اولترا ارزان‌تر باشد، چون شایعه شده که می ۱۱ اولترا گران‌ترین موبایل تاریخ شیائومی در بازار هند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone