🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15314.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شرکت «کروز» سال ۲۰۲۳ در دبی سرویس تاکسی‌های خودران راه‌اندازی می‌کند

شرکت «کروز» می‌خواهد برنامه توسعه روبوتاکسی‌ها یا تاکسی‌های خودران خود را فراتر از سان‌فرانسیسکو آمریکا ببرد. این شرکت که از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز به حساب می‌آید و تحت حمایت سافت‌بانک، مایکروسافت و هونداست، برای راه‌اندازی ...

شرکت «کروز» می‌خواهد برنامه توسعه روبوتاکسی‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - یا تاکسی‌های خودران خود را فراتر از سان‌فرانسیسکو آمریکا ببرد. این شرکت که از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز به حساب می‌آید و تحت حمایت سافت‌بانک، مایکروسافت و هونداست، برای راه‌اندازی سرویس روبوتاکسی با دبی به توافق رسیده و تست‌های خود را در ۲۰۲۳ آغاز می‌کند.

سرویس روبوتاکسی دبی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - از خودروهای «کروز اوریجین» استفاده خواهد کرد که اتومبیل‌هایی تماما برقی و بدون فرمان یا پدال هستند که برای - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - حرکت سریع در بزرگراه‌ها طراحی شده‌اند. خودروهای اوریجین که در ماه ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شدند، به‌زودی توسط جنرال موتورز تولید می‌شوند.

البته کروز شرکتی هم در دبی راه‌اندازی خواهد کرد تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - مسئولیت پیاده‌سازی، اجرای عملیات‌ها و نگهداری ناوگان این کمپانی را برعهده بگیرد. به گفته رئیس هیئت مدیره سازمان راه و حمل و نقل دبی، این سرویس ابتدا با تعداد محدودی خودرو کار خود را آغاز می‌کند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - اما در نظر دارد که تا سال ۲۰۳۰ شمار ناوگانش را به ۴ هزار دستگاه برساند. روبوتاکسی‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - به مرور زمان معرفی می‌شوند و رفته‌رفته بخش‌های مختلف دبی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان

«حمدان بن محمد»، ولیعهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - دبی می‌گوید توافق با شرکت کروز گام بزرگی در زمینه محقق‌سازی استراتژی حمل و نقل خودران دبی است که می‌خواهد تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - سال ۲۰۳۰ حدود ۲۵ درصد از سفرهای جاده‌ای را به ناوگان وسایل نقلیه خودران بسپارد. در این قرارداد کروز تا سال ۲۰۲۹ به عنوان فراهم‌کننده انحصاری تاکسی‌های خودران و سرویس‌های دربستی دبی معرفی شده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان راه و حمل و نقل دبی می‌گوید انتخاب کروز به عنوان شریک انحصاری این شهر پس از بررسی‌های دقیق و مفصل صورت گرفته و یک فرآیند چند ساله بوده است. دبی پس از آمریکا دومین منطقه‌ای خواهند بود که می‌خواهد به سمت حمل و نقل تماما خودکار برود. دبی می‌خواهد هزینه‌های جابه‌جایی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - خود را سالانه ۹۰۰ میلیون درهم کاهش دهد. حمدان بن محمد این معامله را اولین نوع معامله جهانی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر پاوه استان کردستان - میان یک نهاد دولتی و یک توسعه‌دهنده پیشگام در زمینه اتومبیل‌های خودران می‌داند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone