🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15311.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با تبلیغات نسخه کامپیوتر کلاب هاوس سیستم قربانیان را به بدافزار آلوده می‌کنند

با توجه به این که هنوز چند ماه تا زمان انتشار نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس باقی مانده، عوامل خرابکار به دنبال ترغیب کاربران اندروید به نصب نسخه‌های جعلی و مملو از بدافزار هستند. طبق ...

با توجه به این که هنوز چند ماه تا زمان انتشار نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس باقی مانده، عوامل خرابکار به دنبال ترغیب کاربران اندروید به نصب نسخه‌های جعلی و مملو از بدافزار هستند. طبق گزارشی تازه، تبهکاران اینترنتی برای فریب کاربران تبلیغ نسخه جعلی کلاینت PC کلاب‌هاوس را که پر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان - از بدافزار است در فیسبوک پخش کرده‌اند.

به گزارش وب‌سایت تک‌کرانچ، کلیک روی این تبلیغ کاربران را به وب‌سایتی منتقل می‌کند که نسخه جعلی کلاب هاوس PC در آن قرار داده شده. چنان‌چه کاربران این برنامه را دانلود کنند، بدافزار به کامپیوتر آن‌ها منتقل می‌شود. این بدافزار از نوع «فرمان و کنترل» (C&C) است که دستورات خود را از سرور می‌گیرد و به خرابکاری می‌پردازد.

گزارش کاربران نشان می‌دهد که نصب این برنامه در برخی موارد به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان - نصب باج‌افزارهایی روی کامپیوتر قربانیان منجر شده که دستگاه را قفل و از آن‌ها طلب پول می‌کند. باج‌افزار از جمله بدترین نمونه‌های بدافزار است که گاها با رمزنگاری اطلاعات موجود در کامپیوتر امکان دسترسی به داده‌ها را از بین می‌برد تا کاربر تنها از طریق پرداخت باج دوباره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان - بتواند به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نهاوند استان همدان
تصویر وب‌سایت نسخه جعلی کلاب هاوس

وب‌سایتی که نسخه جعلی کلاب ‌هاوس را برای دانلود قرار داده، ظاهرا در روسیه میزبانی می‌شود. فیسبوک فعلا اعلام نکرده که تاکنون چند نفر روی این تبلیغات کلیک کرده‌اند، ولی می‌گوید از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هفته پیش ۹ تبلیغ مشابه در همین زمینه روی این شبکه اجتماعی ارسال شده است.

تبلیغ کلاب‌ هاوس جعلی با نمایش تصویری از بنیان‌گذاران این شبکه اجتماعی ادعا می‌کند که نسخه PC این نرم‌افزار بالاخره منتشر شده است. فیسبوک در حال حاضر این تبلیغات را از پلتفرم خود حذف کرده است.

فراموش نکنید که کلاب‌ هاوس فعلا به‌صورت رسمی فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و هیچ نسخه رسمی دیگری ندارد. تمامی نسخه‌هایی که از این اپلیکیشن برای سایر پلتفرم‌ها دست به دست می‌شوند، غیررسمی هستند و امنیت آن‌ها تضمین نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرندیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام گلشن نهاوند مایکروفر کنوود MW786 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در گلشن شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone