🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15322.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

«انت گروپ» جک ما به هولدینگ مالی تحت نظارت بانک مرکزی چین تبدیل می‌شود

شرکت «انت گروپ» (Ant Group) می‌خواهد برای رفع نگرانی‌های مراجع قضایی چین به یک هولدینگ مالی تبدیل شود و تحت نظارت بانک مرکزی این کشور به فعالیت‌های خود ادامه دهد. «پن گونگ‌شنگ» قائم مقام «بانک ...

شرکت «انت گروپ» - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - (Ant Group) می‌خواهد برای رفع نگرانی‌های مراجع قضایی چین به یک هولدینگ مالی تبدیل شود و تحت نظارت بانک مرکزی این کشور به فعالیت‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - خود ادامه دهد.

«پن گونگ‌شنگ» قائم مقام «بانک خلق چین» در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - بیانیه‌ای گفته نمایندگان شرکت «انت» دیروز با چهار بازوی رگولاتوری چین دیدار داشتند تا نگرانی‌های موجود در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - بحث انحصارطلبی را برطرف کنند. او همچنین گفت انت گروپ در ماه‌های اخیر مشغول همکاری با بانک خلق چین بوده تا برنامه‌ مناسبی را برای اصلاح وضعیت خود تدوین کند.

مطابق این برنامه، انت گروپ پذیرفته که به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - یک هولدینگ مالی زیر نظارت بانک مرکزی چین تبدیل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - شود. این شرکت قرار است امکانات پرداخت بیشتری را در اختیار کاربران خود بگذارد و هرگونه رابطه ضدرقابتی میان «علی‌پِی» و سایر محصولات مالی نظیر Huabei و Bibai را از بین ببرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی

این تصمیم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - در شرایطی گرفته می‌شود که انت گروپ در ماه نوامبر عرضه اولیه سهام خود را به خاطر مخالفت نهادهای قانونی به حالت تعلیق درآورد. این شرکت ظاهرا می‌خواست بیش از ۳۴ میلیارد دلار از سهام خود را عرضه کند و وارد بازار سهام هنگ کنگ و شانگهای شود. علاوه بر این، چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که علی‌بابا، دیگر شرکت متعلق به «جک ما» به خاطر نقض قوانین ضدرقابتی چین ۲.۷۵ میلیارد دلار جریمه شده است.

«سازمان دولتی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - تنظیم بازار چین» شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که علی‌بابا از سال ۲۰۱۵ مشغول سوءاستفاده از قدرت خود در بازار بوده و جلوی رشد سایر فروشگاه‌های اینترنتی را گرفته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر زرندیه استان مرکزی - است. این سازمان گفت چنین اقداماتی جلوی جریان آزاد کالاها و خدمات را می‌گیرد و قوانین ضدانحصاری چین را زیرپا می‌گذارد.

علی‌بابا حالا علاوه بر پرداخت سنگین‌ترین جریمه تاریخ شرکت‌های چینی قبول کرده که اصلاحات جامعی را در سازوکارهای خود انجام دهد. از جمله این کارها می‌توان به اتخاذ سیاست‌های رقابتی منصفانه، حمایت از فروشندگان و افزایش کنترل‌های داخلی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone