🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15308.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پیک چهارم کرونا در ایران؛ تمامی مراکز استان‌های کشور «قرمز» شدند

همزمان با روز جهانی بهداشت، آمارها نشان می‌دهد که ۲۵۷ شهرستان در ایران به حالت قرمز در آمده‌اند و تمامی مراکز استان‌ها نیز در همین وضعیت قرار دارند. درحالی پیشنهاد تعطیلی ده‌روزه پایتخت برای مدیریت ...

همزمان با روز جهانی بهداشت، آمارها نشان می‌دهد که ۲۵۷ شهرستان در ایران به حالت قرمز در آمده‌اند و تمامی مراکز استان‌ها نیز در همین وضعیت قرار دارند.

درحالی پیشنهاد تعطیلی ده‌روزه پایتخت برای مدیریت همه‌گیری کرونا مطرح شده است که امروز خبرها بیانگر این نکته است که تمام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - مراکز استانی در سراسر کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند و این آمار رو به افزایش است.

بررسی وضعیت همه‌گیری کووید 19 در کشور نشان می‌دهد سیر تصاعدی ابتلا در تمام مناطق مشاهده شده و اغلب مراکز استانی اکنون در وضعیت حاد کرونایی قرار گرفته‌اند تا به این ترتیب آژیر خطر موج چهارم در سراسر کشور رسما به صدا در آمده باشد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران
آخرین رنگ بندی کرونا در کشور (چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰)

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بعد از تعطیلات نوروزی موج چهارم کرونا بیش از پیش افزایش یافته و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - حال ۲۵۷ شهرستان به حالت قرمز در آمده‌اند. در این میان ۱۲۹ شهرستان نارنجی، ۵۱ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان آبی هستند.

برخی از کارشناسان اعلام کردند که در این حالت ضروری است تا دو هفته تعطیلی کامل سراسری را اعلام کند و منع کامل سفر نیز به تمامی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - شهروندان ابلاغ شود.

پیش از این مسئولان کشوری از گسترش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - ویروس کرونا در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - خیز چهارم از نیمه غربی ایران به سمت نیمه شرقی کشور خبر داده بودند. مسئولان خواستار خودداری مردم از شرکت در دورهمی‌های خصوصی، مراسم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - عروسی و سوگواری شده‌اند. در حال حاضر محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از شهرهای قرمز اجرایی نمی‌شود و عبور و مرور مسافرین داخل شهری و بین شهری بدون هیچ نظارتی انجام می‌شود.

گفتنیست شب گذشته «ایرج حریرچی»، معاون کل وزیر بهداشت در گفتگویی تلویزیونی که با صدا و سیما داشت اعلام کرد برخی افراد در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله های کرونا استفاده کنیم؛ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - خواسته ما ممنوعیت مسافرت بود.» مجری از حریرچی درباره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آمل استان مازندران - هویت این افراد سوال کرد و معاون کل وزیر بهداشت صریحا اعلام کرد که نمی‌تواند اسامی این افراد را بگوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone