🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36545.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل احتمالا در سه ماهه فعلی تنها 8 میلیون آیفون 10 تولید می کند

وب سایت Fast Company در گزارشی مدعی شده که اپل  در سه ماهه دوم سال 2018 و در واکنش به استقبال اندک از آیفون 10 تنها 8 میلیون دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. 8 میلیون ...

وب سایت Fast Company در گزارشی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مدعی شده که اپل  در سه ماهه دوم سال 2018 و در واکنش به استقبال اندک از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آیفون 10 تنها 8 میلیون دستگاه از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن را تولید خواهد کرد.

8 میلیون دستگاه در مقایسه با 216.8 میلیون آیفونی که اپل در سال مالی 2017 و ده ها میلیون دستگاهی که در سه ماهه قبلی به فروش رسانده، بسیار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ناچیز به نظر می رسد. علاوه بر این کارشناسان این سایت عقیده دارند که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی کوپرتینویی حتی ممکن است - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موجودی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تلنبار شده این موبایل 1000 دلاری را یک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جا به فروش برساند.

تیم کوک مدیرعامل این شرکت چند ماه قبل مدعی شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بود که فروش آیفون 10 از پیش بینی ها فراتر رفته و پس از عرضه در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماه نوامبر به پرفروش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ترین موبایل کوپرتینویی ها تبدیل شده اما برخی تحلیلگران از جمله «برنستاین تونی ساکوناگی» اخیراً از کاهش پیش بینی خود از فروش آیفون از  به 38.8 میلیون واحد خبر داده اند. گفتنی است که به صورت میانگین تحلیلگران وال استریت فروش 43 میلیون آیفون در این سه ماهه را پیش بینی کرده اند.تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیپیش از این تامین کننده های متعددی از جمله سامسونگ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از کم شدن سفارش های اپل برای قطعات اولیه موبایل آیفون X خبر داده بودند. گفته می شود این سفارش ها تا 50 درصد کاهش یافته اند که نشان می دهد مشکل بزرگ تر از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیزی است که به نظر می رسد. از آن زمان به بعد، موسسه های آماری و تحلیلی وال استریت دائماً از ناکامی های اپل خبر داده اند.

این مساله تنها به اپل محدود نمی شود و میزان فروش اسمارت فون در تمام بازار با روندی کند مواجه شده و حتی سامسونگ هم به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عنوان تامین کننده پنل های اولد از کاهش تقاضا برای این قطعات خبر داده بود.

کاهش میزان عرضه آیفون تا 8 میلیون دستگاه برای اپل به عنوان سودآورترین برند موبایل و دومین تولیدکننده بزرگ این صنعت، می تواند نشانه ای از پیش بینی نادرست این کمپانی از تمایل کاربران به خرید این موبایل هزار دلاری تلقی شود.

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر احیانا کشتارگاه ارومیه هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در کشتارگاه شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone