🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36547.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیدیبو با همراهی دیجی‌کالا کتاب‌خوان انحصاری خود را روانه بازار کرد

با نزدیک شدن به سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب، فیدیبو که از اولین اپلیکیشن‌های کتابخانه دیجیتال محسوب می‌شود از محصول جدید خود به نام «فیدیبوک» رونمایی کرده است. «مجید قاسمی» مدیرعامل این مجموعه پیش‌تر خبر از واردات ...

با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نزدیک شدن به سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب، فیدیبو که از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اولین اپلیکیشن‌های کتابخانه دیجیتال محسوب می‌شود از محصول جدید خود به نام «فیدیبوک» رونمایی کرده است. «مجید قاسمی» مدیرعامل این مجموعه پیش‌تر خبر از واردات محصولات کتابخوان مبتنی بر اندروید با همکاری دیجی کالا داده بود و محصول جدید به‌نوعی این وعده را تحقق می‌بخشد با این تفاوت که «فیدیبوک» یک کتابخوان دیجیتال انحصاری با سیستم‌عامل اختصاصی است.

فیدیبوک کتابخوان اندرویدیست که صفحه نمایشی 6 اینچی با تکنولوژی E-Ink یا همان جوهر الکترونیکی دارد، این فناوری  بدون استفاده از الکتریسیته به مدت نامحدود تصاویر و نوشته‌ها را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نشان می‌دهد و همانند کاغذ عمل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌کند. این نمایشگرها مثل صفحه نمایش تبلت‌ها و موبایل‌ها نیست که چشم را اذیت و ضعیف کند و از همین رو برای کتابخوان‌های الکترونیکی استفاده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

در تکنولوژی جوهر الکترونیک زاویه دید کاربر بازتر بوده و نور - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش نشات گرفته از دستگاه نیست بلکه همانند کتاب کاغذی، خواننده با نور محیط می‌تواند کتاب را بخواند. نوشته‌های درون این دستگاه‌ها در نور آفتاب کمرنگ نمی‌شود و  نستب کنتراست آن تا حد زیادی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شبیه به کتاب‌های کاغذی است.

فیدیبو در عرضه دستگاه‌های کتابخوان اندرویدی خود رویه‌ای همچون آمازون و دستگاه کیندل‌آمازون را پیشی گرفته و به‌نظر می‌رسد که کتابخوان فیدیبوک فقط منحصرا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای اپلیکیشن فیدیبو به کار می‌رود و در حقیقت سیستم عامل اندروید ندارد که بتوان اپلیکیشن‌های دیگر را روی آن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نصب کرد. البته این کالا که محصولی ایرانی به شمار می‌رود قابلیت خواندن فایل‌هایی با فرمت TXT، PDF، epub و ... را نیز داراست.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر و سخت‌افزار کم‌مصرف - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در کنار یک باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی، باعث می‌شوند فیدیبوک در شرایط معمول،  چیزی در حدود 12 روز مطالعه‌ی مداوم، همچنین در حدود 40 روز آماده‌به‌کار دوام بیاورد. به طور دقیق­تر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اگر روزی 30 دقیقه با فیدیبوک مطالعه داشته باشید می­توانید چیزی در حدود 30 روز روی باتری آن حساب باز کنید. همچنین به گفته مدیرعامل این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مجموعه، رم 8 گیگابایتی این دستگاه قابلیت ذخیره کردن 8500 دستگاه را داراست.

این محصول قرار است از امروز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و همچنین شهر کتاب‌های معتبر با قیمت 549 هزار تومان (به همراه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یک بن خرید صد هزارتومانی خرید کتاب از فیدیبو) به فروش برسد. دیجی‌کالا در سال 1394 به منظور ورود به صنعت نشر و توسعه‌آن در استارتاپ فیدیبو سرمایه‌گذاری کرد و در اوایل سال جاری به‌طور کامل آن را خریداری کرده است. طبق امار ارائه شده توسط گردانندگان فیدیبو، روزانه بیش از 50 هزار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نفر در محیط این برنامه کتاب می‌خوانند و بیش از 24 هزار کتاب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صوتی و نوشتاری در این برنامه با حفظ حق و حقوق ناشرین و نویسندگان آنها وجود دارد.

پیش‌تر فیدیبو در بهمن ماه سال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - جاری از فیدیباکس رونمایی کرده بود که کتابخانه‌ دیجیتال مترو نامیده می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله گون نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر تعمیرچی آیا کوثر شبستر خدمات داره.
پاسخ: بله در کوثر شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone