🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36546.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تست چهار قابلیت جدید توسط اینستاگرام؛ فیلمبرداری اسلوموشن و کلید صامت در میان گزینه‌ها

اخیراً یکی از کاربران توییتر ادعا کرده که اینستاگرام قصد دارد چهار قابلیت جدید نظیر قابلیت اسلوموشن، کلید صامت برای یک کاربر به خصوص و ... را به اپلیکیشن خود اضافه کند. شایعات حاکی از ...

اخیراً یکی از کاربران توییتر ادعا کرده که اینستاگرام قصد دارد چهار قابلیت جدید نظیر قابلیت اسلوموشن، کلید صامت برای یک کاربر به خصوص و ... را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

شایعات حاکی از آن است که اینستاگرام در حال آزمایش چهار ویژگی جدید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - است و قصد دارد در صورت استقبال کاربران، آنها را به اپ خود اضافه کند. یکی از ویژگی‌های جدید، Story Reactions نام دارد که کاربران با استفاده از آنها می‌توانند به استوری دوستان خود عکس العمل سریع نشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - دهند. کاربران مکزیکی این شبکه‌ی اجتماعی مدعی شده‌اند که اکنون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - این قابلیت در اینستاگرام کشورشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - موجود است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران

به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، قابلیت جدیدی به نام کلید صامت را به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - برنامه خود اضافه کند. در این صورت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - کاربران خواهند توانست پست‌های یک فرد به خصوص را از تایم لاین خود خارج کرده، بدون آنکه نیاز باشد او را آنفالو یا بلاک کنند. به نظر می‌رسد که کابران زیادی از این ویژگی استقبال خواهند کرد چرا که همه کاربران از تعبیه نشدن چنین قابلیتی در این پلتفرم ناراضی بودند.

«Jane Manchun Wong» که یک دانشجوی علوم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - کامپیوتری است، با بررسی کد‌های موجود در به روزرسانی جدید اینستاگرام متوجه شده که این کمپانی قصد دارد قابلیت پشتیبانی از تصویر آهسته را در تنظیمات دوربین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - داخل نرم افزارش قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران

این مسئله شاید برای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - صاحبان گلکسی اس 9 و اکسپریا XZ2 اهمیت زیادی نداشته باشد چرا که دوربین این گوشی‌ها، خود به خود از قابلیت تصویر آهسته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - بهره می‌برد اما با این ویژگی جدید، همه‌ی کاربران قادر خواهند بود چنین مدل تصاویری را فیلمبرداری کرده و آنها را پست کنند.

همچنین اینستاگرام در نظر دارد تا استور‌ی‌ها را در تقویم به خصوص خودشان آرشیو کند چرا که آرشیو خطی و فعلی از نظر کاربران مناسب نبوده و آنها قادر نیستند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر محمودآباد استان مازندران - استوری‌های مشخصی را پیدا کنند.

با اینکه اینستاگرام این چهار قابلیت جدید را تایید نکرده اما هنوز هیچکدام از این شایعات را نیز انکار نکرده است. این مسئله موجب می‌شود کاربران این شبکه‌ی اجتماعی به ظهور قابلیت‌های جدید امیدوار باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone