🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22947.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: مشکل افت کیفیت و سرعت اینترنت برطرف شد

با شیوع کرونا، خانه‌نشینی بیشتر مردم و افزایش ۴۰ درصدی استفاده از اینترنت در کشور، برخی مناطق دچار افت کیفیت و سرعت شدند. وزارت ارتباطات ضرب الاجلی یک روزه به اپراتورهای اینترنت برای بهبود کیفیت خدمات ...

با شیوع کرونا، خانه‌نشینی بیشتر مردم و افزایش ۴۰ درصدی استفاده از اینترنت در کشور، برخی مناطق دچار افت کیفیت و سرعت شدند. وزارت ارتباطات ضرب الاجلی یک روزه به اپراتورهای اینترنت برای بهبود کیفیت خدمات اینترنت داد. اکنون رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، خبر می‌دهد که با افزایش ظرفیت پهنای باند اپراتورها، کیفیت و سرعت اینترنت بهبود پیدا کرده است.

از هفته گذشته و با ورود ویروس کرونا به کشور، مدارس و دانشگاه‌ها به حالت تعطیل درآمد، برای برخی کارمندان، طرح دورکاری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - تعریف شد و همین مساله استفاده از اینترنت را چندین برابر کرد. این مساله آنچنان رشد صعودی و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ناگهانی داشت که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ۴۰درصدی استفاده کاربران از اینترنت خبر داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

آنطور که به نظر می‌رسد مشکل ظرفیت در لایه دسترسی اپراتورهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - موبایل و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ارائه‌دهندگان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - خدمات FCP است که حال برای بهبود آن، اینترنت و ترافیک داخل کشور بیشتری به آن‌ها تخصیص داده شده است. در هر حال به نظر می‌رسد که اپراتورها به‌دلیل افزایش استفاده تعداد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - کاربران برای ارائه سرویس هم در لایه‌ شبکه هم در لایه‌ فرکانس آماده نبوده‌اند.

حال «حسین فلاح جوشقانی» در گفتگو با ایرنا اعلام کرده این مشکلات برطرف شده‌اند. او گفته «همراه اول» در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ گیگ به پهنای خود اضافه کرده است. به گفته جوشقانی اپراتورهای دیگر نیز که مشکل انتقال داشتند اعلام کرده‌اند که با پیگیری‌های انجام شده، دیگر کمبود ظرفیت انتقال ندارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

او اشاره کرده که در وضعیت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - شبکه با توجه به ظرفیت‌هایی که به هر اپراتور اضافه شده، مشکلی وجود ندارد: «همچنان همراه با اپراتورها شبکه را رصد می کنیم تا اگر باز هم نیاز به افزایش ظرفیت بود اقدام شود.» فلاح در خصوص همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت در این‌باره گفت:

«تامین پهنای باند اینترنت کاملا بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت بود. هر شرکتی که به افزایش ظرفیت نیاز داشت به شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد. همچنین برخی شرکت‌های FCP (شرکت‌های دارای پروانه ارتباطات ثابت) که از مجموعه‌هایی مانند آسیاتک ظرفیت می گرفتند، مشکل کمبود پهنای باند را با افزایش ظرفیت ۲۰ گیگ برطرف کردند.»

به گفته فلاح در حال حاضر شبکه اینترنت مشکلی ندارد: «قرار است از این به بعد اگر نیاز به افزایش ظرفیت داشته باشیم، اپراتورها و ما از کاهش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - کیفیت پیشگیری کنیم و افزایش پهنای باند داشته باشیم. اپراتورها و شرکت‌ها ظرفیت پهنای باندی که در گذشته از شرکت مخابرات دریافت می‌کردند را بر اساس نیاز اعلام می‌کردند اما اکنون روش کار را عوض کرده‌اند. هر میزان ظرفیتی که نیاز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - داشته باشند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - را از مخابرات می‌گیرند اما بر اساس میزان مصرف، شارژ می‌شوند. این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - کار باعث شده مدیریت پویاتری برای ظرفیت پهنای باند شکل بگیرد و مشکل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - انتقال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - نداشته باشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone